וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נביעות עוצרת את שאיבת המים

נביעות מצטרפת למי עדן: בעקבות הגשמים משבוע שעבר, התגלתה עכירות במים והחברה הפסיקה לשאוב מהמעיין שלמרגלות הר נפתלי

לאחר שמי עדן הודיעה אתמול על עצירת מילוי המים של מוצריה, גם נביעות מודיעה הבוקר על השהיית הפעילות. נביעות הודיעה לבורסה, כי "כתוצאה מהגשמים העזים שירדו בצפון הארץ בשבוע שעבר, נוצר סחף שגרם לעליה בעכירות המים במעין 'עין זהב'. מעל רמת התקן המותרת במים מינרלים טבעיים".

בעקבות העכירות הגבוהה במים, החברה הפסיקה את השאיבה מהמעיין ואת ייצור הבקבוקים והכדים במפעלה שבקרית שמונה. החברה מוסיפה, כי עכירות לזמן קצר כתוצאה מגשמים חזקים הינה תופעה ידועה.

כאשר הבדיקות היומיות יצביעו על יציבות והתאמה לתקן המותר, החברה תחזור לשאוב מהמעיין ולצורך כך מתקיים תיאום עם משרד הבריאות ומקורות.

הפסקת השאיבה צפויה לגרום לחוסרים באספקה מוצרי החברה ובשלב זה לא ברורה ההשפעה הכוללת על פעילותה. לדברי נביעות, המוצרים הנמצאים בנקודות המכירה כיום הינם תקינים וראויים לשימוש.

מעיין 'עין זהב' נובע למרגלות הר נפתלי שבגליל העליון. מי הגשמים נספגים בקרקע ומחלחלים דרך שכבות סלעי גיר, הכוללות סידן, מגנזיום ומינרלים נוספים הדלים בנתרן. לאחר כשלוש שנים, (בממוצע), בהם המים מחלחלים, הם מגיעים לשכבת סלע אטומה במעמקי האדמה, וזורמים מעליה לפתח הנביעה.

נביעות הינה בשליטת רוני קוברובסקי והחברה המרכזית למשקאות שבבעלות מוזי ורטהיים. יתרת המניות מוחזקות על ידי הציבור בבורסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully