וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS: ישראל הציגה ביצועי יתר אך הבחירות יכולות "לפוצץ הבועה"

יובל מעוז

16.2.2009 / 12:37

המניות המומלצות לפי הבנק: טבע ופרטנר; הפחות מועדפת - לאומי


ירד מתחילת השנה ב-1.7% והציג ביצועים טובים יותר מהמדדים המובילים בעולם. מדד איבד 7.7% ומדד MSCI ירד ב-5.8%. בבנק השווייצי מסבירים את הביצועים הטובים של שוק המניות הישראלי במספר סיבות, ביניהן העליות במניות קידוח "תמר 1" והיעדר משקיעים חיצוניים שמממשים ופעילות של משקיעים מקומיים שקונים מניות באופן עקבי.

עוד מציינים ב-UBS כי המלחמה בעזה הגבירה את הוודאות בשוק. לפי הבנק, הפעילות הצבאי הקטינה את האיום מעזה לעומת המצב ששרר באיזור קודם לכן.

ב-UBS מסבירים את האפשרויות שיכולות ל"פוצץ את הבועה" של ביצועי היתר של ישראל לעומת השווקים בעולם: המיתון יכה חזק מכפי שצופים. "ירידה משמעותית בפעילות יכולה להשפיע לרעה על שווקי המניות".

"הציפיות שבקונצנזוס גבוהות מדי", אומרים בבנק, וסבורים כי הן אינן משקפות את השפעות המשבר העולמי על החברות הישראליות. בבנק מציינים גם את חוסר הוודאות הפוליטית: "תוצאות הבחירות לא מציבות קואליציה חזקה ויציבה שיכולה לנווט בסביבה כלכלית וגיאו-פוליטית קשה".

"המשקיעים המקומיים נסוגים מחשיפה למניות", מציינים בבנק כסיכון נוסף לשוק המקומי.

ב-UBS ציינו את המניות המועדפות עליו, ביניהן עם המלצת "קנייה", ו עם המלצה דומה. המניה הפחות מועדפת על הבנק היא של בנק . "אנו דואגים מכך שבנק לאומי יציג אזהרת רווח גדולה לרבעון הרביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully