וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית בו גדל יו"ר הבנק הפדרלי בן ברננקי עוקל - ונמכר לבנקאי משכנתאות בן 27

סוכנויות הידיעות

16.2.2009 / 12:37

לפי ה"וול סטריט ג'ורנל", הבית עוקל ב-2007 ונמכר בדצמבר לבנקאי מקומי בעיירה דילון שבדרום קרולינה



הבית בו גדל יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, בעיירה הקטנה דילון שבדרום קרולינה, עוקל ונמכר לבנקאי משכנתאות בן 27 – כך דיווח היום העיתון "וול סטריט ג'ורנל" בכתבה על העיירה הקטנה בה התבגר ברננקי, אשר נפגעה קשות בעקבות המיתון בארה"ב.



ב-1945 רכשו סבו וסבתו של ברננקי את הקרקע עליה נבנה הבית. ארבע שנים לאחר מכן בנו השניים את הבית, בן קומה אחת, וב-1960 מכרו את הנכס לאביו של ברננקי, פיליפ. ברננקי ושני אחיו גדלו בבית, אותו מכרו הוריו של ברננקי בשנות ה-90 לזוג מטקסס תמורת 72,500 דולר.



ב-2006 רכשו את הבית דוויין תומפסון, קצין לשעבר במשמר הלאומי ורעייתו דאז שרון רוג'רס. חברת משכנתאות מקומית העניקה לזוג משכנתא ל-30 שנה בריבית של 10.1% והעבירה את ההלוואה לאופשן וואן, חטיבת המשכנתאות הכושלת של H&R בלוק, אשר ארזה אותה יחד עם משכנתאות אחרות בסך 818 מיליון דולר. כמה חודשים לאחר מכן איבדה רוג'רס את עבודתה כמנהלת של חנות נעליים, והמפעל בו עבד תומפסון קיצץ בשעות העבודה שלו. הזוג החל לפגר בתשלומים, התגרש והבנק ששימש כנאמן של ההלוואה החל בהליכי עיקול.



בדצמבר האחרון נרכש הבית מהבנק על ידי ג'קסון, אשר עובד בבנק המקומי פירסט סיטיזנס בנקורפ וחברתו בת ה-25 תמורת 83 אלף דולר. ג'קסון גדל, לדבריו, במרחק כמה בתים בלבד. "ההרגשה היא קצת סוריאליסטית, אך הידיעה שאחד מהמנהיגים הגדולים של זמננו הלך על אותה רצפה שעליה אני הולך מאד מרגשת וממלאת אותי בגאווה", אמר ג'קסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully