וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווקלטק תספק לאמטול טלקומס פתרונות VOIP לרשת WiMAX; סכום העסקה מוערך בכמיליון דולר

ניר צליק

16.2.2009 / 12:39

לצורך העסקה התקשרה ווקלטק בהסכם שיתוף פעולה עם חברת האינטגרציה וההפצה המקומית Redlinx



ווקלטק, ספקית פתרונות תקשורת על גבי רשת האינטרנט עבור ספקי שירותי טלפוניה, תספק פתרונות לשירותי קול על גבי רשת ה-WiMAX לחברת התקשורת הדרום אפריקאית Amatole Telecoms. שווי העסקה, על פי הערכות בשוק, עומד על כמיליון דולר.



ספקית שירותי התקשורת הדרום אפריקאית בחרה בפלטפורמת ה-VoIP לגישה רחבת פס של ווקלטק, משפחת מוצרי ה–Essentra, לאספקת שירותי קול על גבי רשת ה-WiMAX של החברה. לצורך העסקה עם חברת Amatole התקשרה ווקלטק בהסכם שיתוף פעולה עם חברת האינטגרציה וההפצה המקומית Redlinx.



על פי ההסכם, פתרונות ה-VoIP של ווקלטק ישולבו ויוטמעו ברשת התקשורת האלחוטית בטכנולוגיית ה-WiMAX של Amatole, ישלימו את רשת ה-IP האחודה שלה ויתמכו באספקת שירותי תקשורת לשוק הפרטי והעסקי. פתרונות ה-VoIP של ווקלטק יאפשרו ל-Amatole לספק ללקוחותיה שירותי תקשורת מתקדמים, שירותי ערף מוסף ואפליקציות מתקדמות בעלות מופחתת.



נשיא ומנכ"ל ווקלטק, עידו גור, אמר כי "הטמעת פתרונות ווקלטק ב-Amatole מהווה דוגמה מצוינת נוספת ליכולת של ספקיות שירותי ה-WiMAX בשווקים המתפתחים לשפר משמעותית את איכות שירותי הקול שהן מספקות ללקוחותיהן, תוך שהן מחזקות את כוח התחרות שלהן ונהנות מהחזר מהיר על ההשקעה בתשתית. אנחנו גאים ש-Amatole בחרה בפתרונות ה-Essentra של ווקלטק כפלטפורמה לאספקת שירותי VoIP על גבי רשת ה-WiMAX בדרום אפריקה, ומצפים להרחבת שיתוף פעולה זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully