וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ב.מ.וו. זרקו תפוזים על המנהלים

העובדים באוקספורד פוטרו בהתראה של שעה. אגוד עובדי הרכב: 'התנהגותה של ב.מ.וו היא שערורייתית - בגרמניה זה לא היה קורה'

זעם רב שרר היום באוקספורד שבאנגליה, בעקבות הודעתה של ב.מ.וו. על פיטוריהם של 850 עובדי מפעל ה"מיני" של החברה. על פי מקורות באיגודים המקצועיים של עובדי הרכב בבריטניה, עובדי המפעל צעקו "בוז" וזרקו תפוחים ותפוזים לעבר המנהלים לאחר שנאמר להם כי הם מפוטרים.

העובדים הביעו את זעמם לאחר שניתנה להם ארכה של שעה אחת בלבד כדי לעזוב את המפעל. "זו בושה. אני מרגיש מנוצל", אמר אחד העובדים. "היינו אמורים לקבל התראה של חודש, לא של שעה אחת", הוסיף העובד.

הבשורה המרה התקבלה בפגישה במפעל לאחר סוף שבוע מתוח שבו התעוררו השערות עגומות לגבי עתיד המשרות. קרוב לשליש מהעובדים מועסקים באמצעות קבלן כך שלא ברור האם יזכו לפיצויים.

פס הייצור של המפעל הניב בשנה החולפת תפוקה של 230 אלף מכוניות. טוני וודלי, המנהיג המשותף של איגוד עובדי הרכב, (Unite), אמר כי "האופן שבו החברה הוציאה את הודעות הפיטורים היה מביש".

וודלי הוסיף, כי "הגם שהעובדים נאלצו להתמודד בתקופה האחרונה עם האטה בביקושים למכוניות, הרי שב.מ.וו. זכתה למוצר עם ביקושים גבוהים באותם מפעלי מיני, כך שהעובדים היו זכאים ליחס טוב יותר".

יתרה מכך, וודלי כינה את התנהגותה של ב.מ.וו. כשערורייתית ואופורטוניסטית. לדבריו, החברה לא היתה מעיזה להתנהג כך במפעלי הבית שלה בגרמניה, מאחר ששם זה לא חוקי. בהינתן שכך, הוא טען כי זו חוצפה שכך זורקים עובדים באנגליה לעבר דמי האבטלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully