וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצוצים בפלסאון: 70 עובדים - כ-5% מעובדי החברה - יפוטרו כחלק מתהליך התייעלות החברה

יובל מעוז

16.2.2009 / 13:41

מנכ"ל החברה: הפיטורים הם צעד כואב אך מחויב להבטחת חוסנו של הארגון להתמודד עם תנאי שוק לא ברורים


חברת , בשליטת קיבוץ מעגן מיכאל, מפטרת כ-70 מעובדי החברה. החברה הודיעה היום כי המהלך הוא חלק מתהליך התייעלות שהיא נוקטת מזה מספר חודשים. מרבית העובדים שעבודתם מופסקת הם מקרב המועסקים באתר הייצור של הקבוצה בקיבוץ מעגן מיכאל.

היקף הפיטורים בחברה עומד על כ-4.7%, כשהחברה מעסיקה 1,500 עובדים, מתוכם 1,000 בישראל והיתר ברחבי העולם. פלסאון מייצרת אביזרי חיבור לצנרת, אביזרים לענף הלול, מוצרים סניטארים וכלי קיבול פלסטיים.

פלסאון סיימה את תשעת החודשים הראשונים של 2008 עם רווח של 35.3 מיליון שקל על מחזור של 721 מיליון שקל, לעומת רווח של 58.1 מיליון שקל על מחזור של 636 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

מנכ"לית החברה טובה פוזנר חנקין מסרה כי "במהלך 2008 וכפי שדווח בדוחות הרבעוניים של החברה הושפעו תוצאות החברה מעליות במחירי חומרי גלם מחד וירידות בשערי החליפין של המטבעות בהן היא מוכרת את מוצריה מאידך. זאת בעוד פעילות הייצור גדלה".

פוזנר חנקין הוסיפה כי "פלסאון בוחנת את המתרחש בעולם, המשברים הפיננסים, המיתון והתחזית המעורפלת לגבי העתיד ומחליטה לנקוט בצעד נוסף על מנת להתאים את ההוצאות לאפשרות של נסיגה ברמת הביקושים. הפיטורים הם צעד כואב אך מחויב כדי להבטיח את חוסנו של הארגון ויכולתו להתמודד עם תנאי שוק לא ברורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully