וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי נענע10: זכיינית ערוץ 2 רשת ו-YNET במגעים מתקדמים לשת"פ

מעיין כהן

16.2.2009 / 14:50

YNET יעשה שימוש בכל מותגי הטלוויזיה של הזכיינית; זאת, בנוסף לשיתוף הפעולה שנחתם עם HOT



זכיינית ערוץ 2 רשת ואתר YNET עומדים על סף חתימת הסכם לשיתוף פעולה באינטרנט. זאת, בנוסף להסכם שחתמה YNET עם HOT. במסגרת שיתוף הפעולה יעשה אתר YNET שימוש בכל התוכן הטלוויזיוני של הזכיינית, הכולל בין היתר את התוכניות המצליחות "המירוץ למיליון", "כלבוטק", ו"שבוע סוף". כמו כן, תהיה לאתרים נראות משותפת, ואתר רשת צפוי להיות ממותג תחת YNET.



באשר לתכניה של חברת החדשות של ערוץ 2, לא ברור כרגע אם ייכללו בהסכם. אף שחלק הארי של ההסכם נוגע למותגי הטלוויזיה, תכני הווידאו של חברת חדשות 2 עשויים לתרום ל-YNET, הסובל כיום מנחיתות בתחום השידורים החיים בווידאו לעומת נענע10 וחדשות 2 באינטרנט. אולם, חדשות 2 נמצאת בבעלות משותפת של רשת וקשת, והאחרונה לא צפויה להתלהב מההסכם, אשר יהווה תחרות ישירה לאתר mako שבבעלותה, הנהנה גם הוא מתכני חדשות 2.



על-פי הערכות, ההסכם הנוגע לחברת החדשות עוד לא אושר על ידי דירקטוריון חדשות 2. בדירקטוריון יושבים שלושה נציגים של קשת, שלושה של רשת וארבעה נציגי ציבור. על-פי הערכות, התרחיש המסתמן כרגע הוא כי נציגי רשת יתמכו בעסקה, נציגי קשת יתנגדו לה – ואת הכף יכריעו נציגי הציבור.



כאמור, הסכם זה ייצא לדרך במקביל לשיתוף פעולה שחתמה YNET עם HOT, כמענה על השותפות שבין וואלה ו-YES, הנחשבת מוצלחת. שיתוף הפעולה בין YNET ו-HOT כבר בא לידי ביטוי בפרקים של סדרות HOT המשודרים ב-YNET, ובחודשיים הקרובים צפוי לעלות אתר משותף.



רשת ו-YNET סירבו להגיב. לא התקבלה תגובת קשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully