וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצלכם בתיבת הדואר עד ספטמבר: חשבון טלפון ברור ושקוף של כל החברות

בר חיון

16.2.2009 / 15:22

עד ה-15 לספטמבר יהיה על כל החברות לעמוד בקריטריונים האחידים שהגדיר משרד התקשורת



פורמט החשבונית השקופה יוצא לדרך: עד ספטמבר השנה חברות התקשורת המספקות שירותי טלפוניה נייחים, סלולריים ובינלאומיים יחוייבו לשנות את נוסח חשבון הטלפון לפי קביעת משרד התקשורת. "החשבונית החדשה תשים סוף לערפול המחירים, תשרת את הצרכנים במידע ברור ותאפשר השוואה בין התוכניות בשקיפות מלאה, דבר שיגביר את התחרות עבור הצרכנים", אמר שר התקשורת, אריאל אטיאס.



כזכור, בתחילת אוקטובר 2007 החליט משרד התקשורת על הקמת ועדה שתגבש מסמך לפירוט נוסח החשבוניות שישלחו לבתי הצרכנים. זאת כדי להבטיח את הגילוי הנאות ולהגביר את השקיפות והבהירות בחשבון הטלפון.



ההוראות שקבע משרד התקשורת בעניין "גילוי נאות בחשבון הטלפון", יחולו על חשבון טלפון המוגש למנוי שאינו עסקי ומנויים עסקיים יוכלו לקבל את החשבוניות במתכונת זו בהתאם לבקשתם. לאחרונה הודיעה סלקום על כוונתה לשפר את שקיפות החשבוניות שלה החל מחודש זה.



עד ה-15 לספטמבר יהיה על כל החברות (כולל סלקום) לעמוד בקריטריונים האחידים שהגדיר משרד התקשורת.



הקריטריונים כוללים את הצגת פירוט החשבון, שיהיה עליה לכלול מידע לעניין כל התשלומים, כולל הקבועים, החד-פעמיים, הזיכויים וההחזרים. יכלל גם מידע אודות תוכנית התעריפים של המנוי.



בנוסף, החברות יהיו מחוייבות לציין את משך תקופת ההתחייבות ומועד סיומה כולל קנס יציאה בגין הפרת ההתחייבות.



בחלק השני של החשבונית יהיה על חברות הטלפוניה הקווית, הסלולרית והבינלאומית להציג כלים צרכניים שיסייעו לקבלת החלטות, כגון: שיעור ניצול של כל חבילת שירותים, התפלגות דקות שיחה ו- SMS ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully