וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג מהמרת על מסכי המגע: תציג את הדגם החדש למכשיר האומניה והאולטרה טאצ'

אמיתי זיו

16.2.2009 / 15:32

בנוסף תשיק החברה מכשיר סלולרי ירוק: ה-blue earth



חברת סמסונג מהמרת על מסכי המגע כמנוע הצמיחה שלה. החברה נסמכת על ההצלחות היחסיות שלה בתחום עם מכשירים כמו האומניה או הטאצ'-ויז (שגם הצליחו בשוק הישראלי) ומשיקה ליין מוצרים חדש שכולו עם מסכי מגע. בכך סמסונג נבדלת מנוקיה אשר נסמכת בעיקר על מקלדות חכמות.



קו המוצרים החדש של סמסונג כולל דגם חדש למכשיר האומניה (להיט ישראלי) המגיע עם יכולות תצוגה טובות ורזולוציה משופרת, ולכן הוא מכונה האומניה HD. למכשיר גם מצלמת 8 מ"פ כאשר בגרסה שקיימת היום בשוק המצלמה היא באיכות של 5 מ"פ.



מכשיר נוסף אשר מציגה היום סמסונג הוא מכשיר האולטרה טאצ'. מדובר במכשיר מרשים למראה אשר מלבד מסך מגע יש לו גם עט מגע (סטיילוס), ובעל לוח מקשים רגיל בפורמט של סליידר. גם למכשיר הזה מצלמת 8 מ"פ ואף מקלט GPS. בהעדר מכשיר מתחרה דומה בשוק הישראלי אפשר להעריך שהוא יושק בהצלחה במרבית מפעילות הסלולר.

בתחום הנישה סמסונג מציגה מכשיר מוזיקה תחת השם BEAT. לקטגוריה זו נכלל גם מכשיר בעל רעיון הסביבתי של סמסונג: blue earth. מדובר במכשיר שלא רק מיוצר באמצעות פלסטיק מתכלה הוא גם המכשיר הסדרתי הראשון של חברה גדולה אשר מצוייד בפאנל סולארי אחורי, המשמש לאספקת כח חשמל למכשיר. מנגד, המכשיר הזה יושק רק לקראת הרבעון השלישי של 2009 ולכן בישראל אנחנו לא צפויים לראות אותו בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully