וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם חברות שלא מפטרות: יצרנית הבלאקברי ריסרץ' אין מושן תגייס 3,000 עובדים

סוכנויות הידיעות

16.2.2009 / 15:45

RIM רשמה זינוק של 66% במכירות הבלאקברי ברבעון שהסתיים בנובמבר, לעומת הרבעון המקביל ב-2007



ריסרץ' אין מושן (RIM), יצרנית הבלאקברי, הודיעה היום כי בכוונתה לגייס 3,000 עובדים חדשים למרות המשבר הכלכלי העולמי, על מנת שתוכל לעמוד בקצב הביקוש למכשיר הנייד הפופולרי.



המנכ"ל השותף של RIM, ג'ים בלזילי, אמר לסוכנות הידיעות הצרפתית AFP כי "הגדלנו את מצבת כוח האדם שלנו ב-50% ב-2008, ואנחנו עדיין מגייסים עובדים חדשים ומתכננים להמשיך לעשות כן, משום שהעסקים שלנו צומחים". בלזילי הוסיף כי בשנת 2008 גייסה החברה 4,000 עובדים וכי 3,000 משרות בחברה עדיין פנויות.



בחודשי ספטמבר-נובמבר רשמה RIM זינוק של 66% במכירותיה, לעומת התקופה המקבילה ב-2007. "הבלאקברי חווה כיום מומנטום נהדר. לפני שבועיים שלחנו את הבלאקברי ה-50 מיליון", אמר בלזילי.



גיוס העובדים בריסרץ' אין מושן מגיע על רקע ירידה חדה בהכנסותיהן של יצרניות טלפונים סלולריים אחרות, כמו נוקיה, אשר נאלצו להודיע על הורדות תפוקה ועל קיצוצי משרות. נוקיה, יצרנית הטלפונים הניידים הגדולה בעולם, הכריזה בסוף 2008 על קיצוץ 1,200 משרות, וסוני-אריקסון הודיעה כי תפטר 2,000 עובדים.



RIM עצמה צפתה בשבוע שעבר כי רווחיה ברבעון הרביעי של שנת הכספים יהיו בקצה האחרון של התחזית, בשל הוצאות הקשורות לירידה החדה בביקוש למוצרי טכנולוגיה בארה"ב. למרות זאת, צופה RIM כי מספר הלקוחות לשירותי הבלאקברי צפוי להיות גבוה ב-20% מתחזיתה הקודמת של החברה, שצפתה הצטרפות של 2.9 מיליון לקוחות חדשים במהלך הרבעון. גם שולי הרווח הגולמי צפויים להיות גם בטווח התחתון של תחזיות החברה, מסרה RIM, לאחר שהחברה השיקה מכשירים ניידים חדשים כמו ה-Bold וה-Storm לפני עונת החגים במטרה למשוך צרכנים.



למרות המשבר הכלכלי העולמי, אשר פגע קשות בתעשיית הסלולר, צופה חברת המחקר IDC כי שוק הטלפונים החכמים, כמו הבלאקברי או ה-iPhone של אפל, יתרחב ב-8.9% ב-2009, לעומת ירידה צפויה של 1.9% בשאר תעשיית הטלפונים הניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully