וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריסקייל מאחדת מרכזי תכנון בעומר ובהרצליה; כ-20 עובדים עלולים לאבד את משרתם

עידו סולומון

16.2.2009 / 18:03

כ-40 עובדים מעומר יישארו בתפקידם ויעבדו מהבית



פריסקייל ישראל תאחד במהלך החודשים הקרובים את פעילותו של מרכז התכנון שמפעילה החברה בעומר עם המרכז בהרצליה. במרכז בעומר מועסקים כ-60 עובדים, ועל פי הערכות רק כ-40 מבינהם יישארו בתפקידם וימשיכו בעבודה, ללא דרישה להעתקת מקום-מגורים תוך גמישות בעבודה ממרחק. לדברי ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, המהלך הנוכחי יחסוך עלויות תפעול שונות הכרוכות בתחזוקתו של האתר, וכן מדובר בתהליך שיימשך מספר חודשים.



פריסקייל פעילה בשוק המיקרו-אלקטרוניקה מזה 50 שנה. החברה מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לשווקי הרישות וה-wireless לשוק הצרכני, התעשייתי ולתעשיית הרכב ברחבי העולם. לחברה תכנון, ייצור ומכירות בלמעלה מ-30 מדינות. הפעילות של החברה בישראל כוללת פיתוח ותכנון וכן פעילות של שיווק, מכירות ותמיכה טכנית אשר מוכרת את כל מוצרי פריסקייל סמיקונדקטור בישראל. בחברה מועסקים כיום כ-600 עובדים.



"המכירות של פריסקייל העולמית בשנת 2008 הגיעו ל-5.2 מיליארד דולר, והרווחים עמדו על 515 מליון דולר. אולם המשבר בשוק הטכנולוגיה והקשיים שבפניהם ניצבת החברה בשנת 2009 מחייבים היערכות חדשה ושינויים גלובליים, כולל העברת/איחוד של מרכזי פיתוח קטנים עם גדולים יותר", אומר קשת. "הפתיחה של השלוחה בעומר, שעשתה חייל לאורך השנים, באה מיוזמתה ומרצון לשיתוף פעולה הדוק עם אוניברסיטת בן גוריון ולטובת הרחבת אפשרויות ההעסקה בדרום, אבל, הנסיבות הגלובליות המחייבות התייעלות, מאלצות אותנו למהלך של איחוד הפעילות עם זו שבהרצליה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully