וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתא רוכשת חברה בת של גיבור ספורט תמורת 23.5 מיליון שקל; העובדים בקריית שמונה ובנתניה יפוטרו

יובל מעוז

16.2.2009 / 18:53

דלתא מתכוונת להעסיק כ-50 עובדים במפעל בקרית שמונה לתקופת מעבר קצרה של 6-12 חודשים


חברת , שבשליטת אייזק דבח, חתמה על הסכם לרכישת נכסי חברת גיבור ספורט אקטיב וור וחלק מפעילותה בתחום ייצור הגרביים, תמורת 23.5 מיליון שקל. גיבור ספורט אקטיב וור היא חברה בת של .

לפי הודעת החברה היום, העסקה אינה כוללת ההעסקה או אחריות לעובדי גיבור ספורט. כיום מועסקים על ידי גיבור בתחום הפעילות שנמכר עובדים במפעל בקרית שמונה ובנתניה, ובכוונת גיבור ספורט אקטיב וור לפטרם, על פי הודעת דלתא.

דלתא מוסיפה כי בכוונתה להעסיק לתקופת מעבר קצרה של 12-6 חודשים כ-50 עובדים במפעל בקריית שמונה עד להעברת המכונות והפעילות לאתרי ייצור אחרים של החברה.

דלתא מציינת כי עסקת הרכישה של גיבור ספורט אקטיב וור תאפשר לה להרחיב את פעילותה בתחום הגרביים. "למוכרת קשרים עסקיים עם נייק מזה שנים רבות". עוד מוסרת דלתא כי היא צופה שהעסקה תגדיל את מכירות גרבי הספורט לנייק בכ-90 מיליון שקל (כ-22.5 מיליון דולר) לשנה, מתוכם כ-80% במכירות באירופה ו-20% בארה"ב.

דלתא רוכשת במסגרת ההסכם את כל המכונות והציוד שבבעלות גיבור ספורט, יחד עם רשימת לקוחות ובתחום הפעילות, ללא התחייבות להמשך פעילות מולם. דלתא תרכוש את המלאי של גיבור ספורט במועד השמלת העסקה.

בתמורה תשלם דלתא 22 מיליון שקל במועד השלמת העסקה ו-1.5 מיליון שקל כ-12 חודשים לאחר השלמתה.

התשלום על המלאי, שיירכש מגיבור ספורט, ייקבע ביום השלמת העסקה, כאשר נכון ל-31 בדצמבר הסתכם סכום זה לכ-14 מיליון שקל. העסקה כפופה לאישור הממונה על ההגבלים העסקיים, הסכמה של בנק לאומי ומדינת ישראל מרכז ההשקעות לעסקה והסרת שעבודים הקיימים לטובתם על הנכסים הנמכרים.

גיבור ספורט אחזקות, שבשליטת רועי גיל ואיתן אלדר , תרשום על העסקה הפסד של כ-10 מיליון שקל בדו"חות השנתיים של 2008.

דלתא גליל נמצאת בשליטת אייזק דבח (53.5%) ודב לאוטמן (11.45%). החברה עוסקת בייצור ושיווק הלבשה תחתונה, גרביים, חולצות ובדים, ונסחרת כיום לפי שווי שוק של 127.9 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully