וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזוז: אין בסיס לפתיחת חקירה נגד בר-און בפרשת ההצבעות הכפולות

תומר זרחין

16.2.2009 / 19:40

היועץ המשפטי לממשלה: לאחר קבלת ממצאי המשטרה וחוות דעת הפרקליטות החלטתי לסגור את התיק



היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד מני מזוז, החליט הערב (שני) כי אין בסיס ראייתי לפתיחת חקירה פלילית נגד שר האוצר רוני בר-און בפרשת ההצבעות הכפולות. זאת, לאחר קבלת ממצאי הבדיקה המשטרתית בנושא וקבלת חוות דעת של הפרקליטות.



במסגרת פעולות הבדיקה המשטרתית עליה החליט מזוז, אספה המשטרה מידע וחומרים שונים, ובכלל זה את קלטת ההצבעה וכן נאספו עדויות מגורמים שונים. לאור בדיקת הראיות, הוחלט כי לא קיימת תשתית ראייתית שתצדיק פתיחה בחקירה פלילית ומזוז הורה לסגור את התיק.



על פי הקלטת שבגינה החלה הבדיקה בעניין, נראית ח"כ דאז ענבל גבריאלי מהליכוד, עומדת לצידו של בר און בעת הצבעתו, ואף ראתה כפי הנראה את מעשיו. בהקלטה נראה בר-און, מצביע באותו לילה לפני כחמש שנים וחצי במקומה של ח"כ גבריאלי שניות לפני שהתיישבה בכיסאה, בהצבעה העשירית על תוכניתו הכלכלית של האוצר אז בנימין נתניהו. כזכור, היה זה ח"כ יחיאל חזן שהורשע בהצבעה במקום גבריאלי, אם כי בהצבעה השביעית, כשגבריאלי כלל לא נכחה במליאה.



נוכח גרסתה של גבריאלי לפיה היא אינה שוללת את האפשרות שהצבעה של בר און הייתה בהסכמתה, ואולי אף לבקשתה, הרי שספק רב אם בנסיבות מאין אלה נעברה עבירה פלילית. בכל מקרה, גם אם נעברה העבירה הרי שבנסיבות העניין, זיוף או הפרת אמונים, התיישנו זה מכבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully