וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דב מורן: "נשיק את מודו בסלקום ברבעון השני של 2009"

אמיתי זיו

17.2.2009 / 11:21

כך אומר מנכ"ל מודו, ומוסיף: "המשבר הנוכחי הוא הגרוע ביותר שראיתי בחיי"


השקת מודו בישראל מתקרבת, כך לפחות על פי מנכ"ל מודו, דב מורן: “נשיק ברבעון השני של 2009 את מודו בסלקום - אני מקווה שזה יהיה כבר במאי". מורן הוסיף וציין שסלקום קיבלה בלעדיות על המוצר לשנה. באשר למחיר המודו השיב מורן: "זה מכשיר mid-range, מחירו נע סביב ה-200 דולר".

המודו הוא מכשיר דור 2.5 - מתי צפוי לצאת לשוק מכשיר דור 3?
"ברבעון הראשון של 2010 בכוונתנו לצאת עם מכשיר דור שלישי בטכנולוגיית HSPA. המודו עבורנו הוא מוצר לימודי, לוקח זמן לפתח מוצר ומדובר בתהליך ארוך וקשה של בנייה”. מורן אישר שיהיו גם ג'אקטים למודו עם מסכי מגע. עוד הוסיף והסביר שיש כבר מפעילות סלולר בארה"ב, יפן ואירופה, הממתינות לראות את הגרסה העתידית של המודו כדי לבחון אפשרות של השקה.

נשמעה ביקורות על הסכום הגדול שגייסתם עד כה, 85 מיליון דולר?
"צריך הרבה כסף כדי לייצר הרבה כסף. להרים מוצר סלולרי זה דבר יקר, ויש הוצאות שיווק גדולות. אנחנו מקבלים משכורות נמוכות יחסית. אני קיצצתי 50% משכרי והסמנכ"לים קיצצו 15%. כרגע אנחנו לא בתהליך של גיוס אקטיבי. בכל מקרה, כל גיוס יהיה לפי אותו שווי חברה או בשווי גדול יותר".

המשבר הנוכחי אילץ אתכם לפטר, האם צפויים עוד פיטורים בחברה?
"זהו שוק שחווים בו משברים, והנוכחי הוא הגרוע שראיתי בחיי. זה משבר עמוק עם בסיס רחב, ולא רק בתעשיית ה-IT. גם ב-M-Systems ביצעתי פיטורים והחברה יצאה מהמשבר. הפיטורים הם תהליך כואב, כמעט כואב פיזית. נפרדנו מאנשים טובים, ואני מקווה שאוכל לשוב ולהעסיק אותם בעתיד. מי שמנהל חברה צריך להסתכל לאמת בעיניים ולפעול במהרה. כרגע, אנחנו עומדים במצב שבלי פיטורים נוספים ובלי גיוסים נוספים אנחנו יכולים להגיע ל-2010”.

לגבי סיכוי ההצלחה של המוצר עונה מורן: “הפידבק הכי טוב הוא מאנשים שמגיבים למוצר ושאומרים 'כזה אני רוצה - כמה זה עולה?'. אחד הסמנכ"לים שלנו היה בטיסה עם המכשיר ועבר לידו בחור רוסי. הבחור שאל אותו אם זה נגן MP3 והסמנכ"ל אמר לו 'לא, זה טלפון נייד'. הבחור שאל כמה יעלה לו המכשיר, אך הסמנכ"ל ענה והסביר לו שהוא לא יכול למכור - זה הטלפון שלו לנסיעה. אז הבחור הרוסי הציע לו להחליף את האייפון שלו במודו", סיפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully