וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלאפון תשיק פתרון דואר אלקטרוני בדחיפה מובנה במכשיריה

אמיתי זיו

17.2.2009 / 11:36

הפתרון דמוי הבלקברי יסופק על ידי הסטארט אפ הישראלי emoze



בעוד כחודשיים פלאפון תשיק פתרון דוא"ל בדחיפה (Push eMail). הפתרון יהיה מובנה בכל מכשירי פלאפון ברשת החדשה של החברה. את הפתרון רכשה פלאפון מחברת emoze הישראלית, חברה הבת של אמבלייז.



פלאפון היא לא החברה הראשונה אשר משתמשת בפתרון הדוא"ל האלקטרוני של emoze כאשר גם לקוחות סלקום יכולים לרכוש את השירות בתשלום חודשי אבל במקרה של פלאפון הוא יהיה מובנה מראש במכשירים חדשים. הפתרון של Emoze הוא למעשה תחליף בלקברי רק למכשירים רגילים ובעלות נמוכה.



איתן לינקר, אשר עומד בראש החברה מסביר: "אנחנו מאפשרים לדחוף ללקוח אימייל ועושים את זה מכמה שיותר תיבות דואר שלו. אפשר לקבל את המייל של gmail, yahoo ועכשיו התחלנו שיתוף פעולה עם הדוא"ל של מיקרוסופט: וינדוס-לייב. רק בשביל הפרופורציות ל-gmail יש 70 מיליון לקוחות אבל למייל של מיקרוסופט יש 250 מיליון משתמשים. עכשיו הוספנו גם אפשרות לקבל מייל מהתיבה של הלקוח בפייסבוק. כמובן שאפשר גם לשלוח מייל חזרה בצורה מאד פשוטה".



לינקר מסביר מה הרעיון השיווקי שעומד מאחורי הפיתוח: "יש בעולם 3 מיליארד טלפונים ו-1.5 מיליארד חשבונות אימייל, אבל מכשירי בלקברי יש רק 22 מיליון - על המרווח הזה אנחנו פועלים, לספק פתרון דוא"ל בדחיפה לכל השאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully