וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת דורשת לראות את פירוט תקציב הרשות השנייה: "תשלומי החובה שלנו מימנו את פעילות ערוץ 10"

אופיר בר-זהר

17.2.2009 / 15:19

הרשות השנייה: "טוב שנזכור מי הוא הגוף המפקח ומי הוא הגוף המפוקח"



זכיינית ערוץ 2 רשת דורשת מהרשות השנייה להעביר את ספרי התקציב המלאים שלה לשנים 2002-2008. במכתב ששלח בתחילת השבוע מנכ"ל הזכיינית יוחנן צנגן למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה, הוא דורש לקבל מסמכים אלה במסגרת חוק חופש המידע.



במכתב מצוין כי "התנהלות שקופה הייתה תורמת תרומה מכרעת ל'היגיינה הציבורית' ולשיפור איכותה של פעילות הרשות. העמדת התקציב לעיונה של "רשת" בכל שנה משנות הזכיון, היתה מונעת מצב בלתי מתקבל על הדעת בעליל אשר לפיו, תשלומי החובה של "רשת" מימנו את פעילות הרשות השנייה גם ביחס לערוץ 10, אשר נמנע מלשלם דמי זכיון באותן שנים, והכל ללא ידיעתה של "רשת" ותוך שהרשות השניה נוקטת כלפי "רשת" באפליה פסולה".



עוד מבקשת הזכיינית לקבל לידיה גם את "פירוט מלוא המקורות אשר שימשו את הרשות בגין כל שנה ובכלל זה חלוקה שנתית לבעלי הזיכיון בערוץ 2, בערוץ השלישי, בעלי זיכיונות לשידורי רדיו". וכן "פירוט עודפי תקציב בגין כל שנה, פירוט השימושים שנעשו בעודפי התקציב, ככל שנעשו, וכן פירוט היכן נמצאים אותם עודפי תקציב".



מהרשות השנייה נמסר בתגובה כי "בקשת "רשת" תטופל במסגרת חוק חופש המידע. כידוע הרשות השנייה נוהגת לפי אמות מידה ציבוריות ושקיפות ומעבירה חומרים בהתאם לחוק כפי שגם מצוין במכתבה של "רשת". עם זאת, טוב שנזכור מי הוא הגוף המפקח ומי הוא הגוף המפוקח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully