וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים: צפי לרבעון טוב נוסף בתחום הסלולר - מחיר היעד לפרטנר 92 שקל בהמלצת 'תשואת יתר'

TheMarker

17.2.2009 / 15:37

פרטנר צפויה לפרסם את דו"חותיה לרבעון הרביעי ב-2008 ביום שני ה-23 לפברואר



אנו צופים לפרטנר רבעון טוב נוסף בתחום הסלולר למרות עליה מסוימת ברמת התחרות, כתוצאה ממאמצי שימור לקוחות לקראת כניסת פלאפון לתחום ה-HSDPA- ולמרות המיתון הכלכלי, כך מעריך היום אנליסט יחידת המחקר של בנק הפועלים דוד לווינסון.



להערכת לווינסון הפרמטרים התפעוליים ברבעון הנוכחי לא יושפעו עדיין מהמיתון הכלכלי ולכן לא צפויה ירידה בדקות השיחה בהכנסות מתוכן באופן מהותי מעבר להשפעה העונתית. הצפי של לווינסון הוא להכנסות של 159 שקל למנוי, בהיקף של 368 דקות למשתמש. מחיר היעד שמעניקים לפרטנר בבנק הפועלים הוא 92 שקל בהמלצת 'תשואת יתר'.



פרטנר צפויה לפרסם את דו"חותיה לרבעון הרביעי ב-2008 ביום שני ה-23 לפברואר. עונתית, הרבעון הרביעי הוא השני בחוזקו בשנת הכספים. באופן מסורתי הרבעון הרביעי חלש מהרבעון השלישי, אך חזק משאר הרבעונים. באופן חריג, השנה החגים גם חלו בימי חול, כך שחלה פגיעה בכמות השיחות העסקיות ובזמן האוויר ביחס לרבעון המקביל אשתקד.



בבנק הפועלים מעריכים שעובדה זו תחדד את אפקט העונתיות. עוד צופה לווינסון עלייה בשיעור סבסוד המכשירים לעומת הרבעון הקודם. לדברי לווינסון "עליית שער הדולר, לצד עלייה מסוימת ברמת התחרות לקראת השקת רשת ה-HSDPA- של פלאפון ומאמצי שימור לקוחות צפויים להגדיל את מכירות המכשירים המסובסדים למנויים, ומכאן לירידה מסוימת ברווחיות הגולמית".



לאור העובדה שהרבעון הרביעי הסתכם באינפלציה שלילית של 0.6%, שאמורה לחסוך בהוצאות המימון של פרטנר עשרות מיליוני שקלים מאגרות החוב צמודות המדד מעריכים בבנק הפועלים כי סעיף זה בפני עצמו צפוי להעמיד את שורת הרווח הנקי והרווח למניה על שיא חדש למרות עונתיות חלשה.



על אף העובדה ששוק הסלולאר רווי צופים בבנק הפועלים להמשך מגמת העלייה של פרטנר. מספר המנויים של פרטנר עלה בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2008 בכ-83,000 מנויים. להערכת לווינסון, יתווספו לפרטנר ברבעון הרביעי כ-24,000 מנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully