וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת התעופה לופטהנזה תפתח קו טיסה חדש למינכן החל מה-26 באפריל

זוהר בלומנקרנץ

17.2.2009 / 17:14

מחיר כרטיס, החל מ-630 דולר



חברת התעופה לופטהנזה תפתח קו טיסה חדש בין נתב"ג למינכן וממנה החל מה-26 באפריל. מחיר כרטיס, החל מ-630 דולר. החברה תפעיל ארבע טיסות שבועיות בקו זה במטוסים רחבי גוף מדגם איירבוס A340-300 בתצורה של שלוש מחלקות עם 221 מושבים. טיסות אלה יתווספו ל-14 הטיסות השבועיות שלופטהנזה כבר מפעילה בין תל אביב לפרנקפורט.



הפעלת הקו החדש התאפשר לאחר שנפתרה המחלוקת בין שתי המדינות ונחתם הסכם תעופה חדש. מנכ"ל לופטהנזה בישראל, עופר קיש: "לופטהנזה רואה את ישראל כאחד מיעדיה החשובים ביותר ופועלת בדרכים שונות לעידוד התיירות הנכנסת לארץ. אנו מעריכים כי תנועת הצליינים מגרמניה ומדינות אירופה תלך ותגדל בתקופה הקרובה לקראת הביקור המתוכנן של האפיפיור בחודש מאי הקרוב".



הטיסות בקו בין נתב"ג למינכן יוצעו בימים ראשון, שלישי, רביעי וחמישי על-פי לוחות הזמנים הבאים: טיסת 688 תמריא ממינכן ב-09:45 בבוקר (שעון מקומי) ותנחת בנמל התעופה בן-גוריון ב-14:20. טיסת 689 מתוכננת להמריא מנתב"ג ב-15:45 ולנחות בנמל התעופה על שם פראנץ יוסף שטראוס ב-18:45 (שעון מקומי).



מינכן היא מרכז העסקים של דרום גרמניה ומוקד הפעילות של תעשיית ההיי-טק של גרמניה. היא נחשבת ליעד פופולארי בקרב ישראלים הנוסעים למטרות חופשה או נופש גם במדינות קרובות כמו אוסטריה. בנוסף, נמל התעופה של מינכן הינו מרכז הפעילות (HUB) השני בחשיבותו של לופטהנזה וככזאת יוצאות ממנה טיסות רבות ליעדים ברחבי העולם בכלל ואירופה בפרט.



לופטהנזה פועלת בארץ מאז 1968.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully