וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה כפולה: עובדי SBC קיבלו רק מחצית מהמשכורת - חלק מהצ'קים חזרו

אופיר בר-זהר

17.2.2009 / 17:45

דובר הקבוצה: במידה שהיו בעיות בנושא תשלום השכר הם נבעו מסיבות טכניות



מכה נוספת לעובדי חברת SBC: לאחר שבשבוע שעבר קיבלו העובדים רק מחצית משכרם, היום חזרו הצ'קים שניתנו לחלק מהעובדים - כך נודע ל-TheMarker. העובדה שחלק מההמחאות לא כובדו מחזקת את הסברה כי החברה נקלעה למצוקת מזומנים ומתקשה לעמוד בתשלומים. עם זאת נראה כי מרבית הצ'קים שניתנו לעובדים כובדו. כפי שפורסם ב-TheMarker בתחילת השבוע, עשרות עובדי הקבוצה קיבלו את המשכורות ביום חמישי האחרון באיחור של יומיים, והופתעו לגלות כי הסכום הנקוב בצ'קים שניתנו להם עומד על מחצית בלבד מהשכר המגיע להם.



סמנכ"ל בקבוצת SBC כינס את העובדים והודיע להם כי החברה נקלעה למצוקת מזומנים וכי העובדים יקבלו את שארית שכרם לאחר שתיפתר הבעיה. הסמנכ"ל הביע בפני העובדים תקווה כי הדבר יקרה עוד במהלך השבוע הקרוב. בנוסף הביעו חלק מהעובדים טענה לפיה ניכויים משכרם שאמורים לעבור להפרשות לקרנות הפנסיה לא מגיעים ליעדם למרות שהם מופחתים משכרם.

קבוצת SBC מוציאה לאור כ-20 מגזינים, בהם "פורבס", "קוסמופוליטן", "הורים וילדים" ו"מסע אחר". את מגזין "מסע אחר" רכשה הקבוצה לפני כשנה מתוך כוונה למזגו עם מגזין "מסע עולמי" שכבר היה בבעלות הקבוצה. מו"ל קבוצת SBC הוא מאיר דוד, אשר מרצה החל מינואר האחרון עונש מאסר בן עשרה חודשים בגין עבירות מרמה. במאי 2008 הפסיקה החברה את הוצאתו של מגזין הגברים "מקסים", שמונה גיליונות בלבד לאחר שיצא לראשונה בישראל. החברה טענה אז כי שיווק המגזין הופסק בשל העובדה כי אינו רווחי ובנוסף טענה כי מקסים הוא המגזין היחיד בקבוצה שאינו רווחי.



דובר קבוצת SBC מסר בתגובה כי במידה שהיו בעיות בנושא תשלום השכר הם נבעו מסיבות טכניות וכי הנושא יטופל בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully