וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ג'נרל אלקטריק ויתר על בונוס שנתי של 12 מיליארד דולר בעקבות הירידה ברווחי הקונצרן

רויטרס

18.2.2009 / 9:58

דירקטוריון GE הותיר את שכרו השנתי של ג'פרי אימלט ללא שינוי, על 3.3 מיליון דולר



מנכ"ל ג'נרל אלקטריק (GE) ג'פרי אימלט יוותר על הבונוס השנתי שלו עבור שנת 2008, בסך יותר מ-12 מיליון דולר. זאת בעקבות הירידה ברווחיה של ענקית התעשייה בשל המשבר הכלכלי העולמי - כך דיווח היום העיתון "פייננשל טיימס", שציטט גורמים המקורבים לחברה.

לפי הדיווח, דירקטוריון GE אישר החודש את החלטתו של אימלט. אימלט ימשיך לקבל מענקי אופציות, אשר יוכל להמיר למניות של GE בעוד חמש שנים במידה שהחברה תצליח לעמוד ביעדיה ומניית החברה תרשום עלייה. שכרו השנתי של אימלט נותר 3.3 מיליון דולר, לפי העיתון. בהתבסס על ביצועיה של מניית GE בשלוש השנים האחרונות, אימלט היה זכאי לבונוס של 12 מיליון דולר במזומן, לפי ה"פייננשל טיימס", בנוסף לאופציות בסך מיליוני דולרים נוספים.



בחודש שעבר דיווחה ג'נרל אלקטריק על נפילה של 46% ברווחיה ברבעון הרביעי של 2008, עליה אמר אימלט כי היתה אחת הקשות ב-117 שנות קיומו של קונצרן התעשייה. GE, היצרנית הגדולה בעולם של מנועי סילון, דיווחה על רווח של 3.65 מיליארד דולר לעומת רווח של 6.97 מיליארד דולר ברבעון המקביל שנה קודם לכן. ב-2008 צנחו מניות GE בכ-60% ומחקו 200 מיליארד דולר משווי השוק של החברה, בעקבות המשבר הכלכלי העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully