וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרכן הישראלי מעדיף מבצעי "שניים במחיר אחד"

אורה קורן

18.2.2009 / 12:20

כך עולה מסקר של איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים וגאוקרטוגרפיה; המבצע השני המועדף - "קנה וקבל"



המשבר הכלכלי גורם לצרכן הישראלי להעדיף מבצעי מכירות שבסופם הוא נותר עם שני מוצרים אולם משלם רק על אחד. כך עולה מסקר שערך איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים בשיתוף מכון גאוקרטוגרפיה.



הסקר נערך טלפונית בקרב 600 מרואיינים, המהווים מדגם ארצי של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישראל, הנוהגת לערוך קניות עבור משק הבית.



מהסקר עולה כי שני המבצעים המועדפים בקניות מזון הם "שני מוצרים זהים במחיר אחד" - המועדף על 30% מהצרכנים ומבצע "קנה וקבל" בו קונים מוצר אחד ומקבלים מוצר אחר במתנה - המעודף על 28% מהצרכנים.



10% מעדיפים את המבצע "קנה מוצר וקבל אפשרות לרכוש מוצר אחר במחיר זול מאוד"; 3% מעדיפים את המבצע בו מקבלים מתנה בעת קנייה מעל סכום מסויים; אחוז דומה מעדיף את המבצע בו מצורפות מתנה למוצר, (ל-17% אין העדפה כלל ו-9% לא ידעו להשיב).



עוד מתברר, כי מבצע שני מוצרים זהים במחיר אחד מועדף יותר בקרב גילאי 54-35, במשפחות בעלות הכנסה גבוהה, בקרב ילידי הארץ - דור שני ובקרב משפחות מרובות ילדים.



מסקר איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים מתברר, כי מבצע "קנה וקבל" מועדף יותר בקרב גילאי 34-18 ו-35-54, בקרב משפחות מסורתיות, בקרב בעלי השכלה עד תיכונית ובקרב משפחות מרובות ילדים.



עוד עולה מהסקר, כי רק כ-2% ממשקי הבית נוהגים לערוך את קניות המזון שלהם באמצעות האינטרנט או הטלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully