וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלווריון תפרוס רשת WiMAX בקונגו עבור סיילוקס טלקום ב-4.5 מיליון דולר

ניר צליק

18.2.2009 / 12:35

הרשת תשמש להעברת קול ושירותי מידע בפס רחב


, המתמחה בפיתוח מערכות WiMAX (תקשורת אלחוטית בפס רחב בטווח של עד 50 קילומטר), תפרוס רשת אלחוטית עבור סיילוקס טלקום, מפעילת תקשורת מקומית, במדינת קונגו. הטכנולוגיה של אלווריון תשמש את סקיילוקס להעברת קול ושירותי מידע בפס רחב עבור לקוחות פרטיים ועסקיים בערים קינשסה ולובומבשי, בהיקף אוכלוסייה של מעל ל-10 מיליון איש.

פריסת הרשת מתוכננת להתחיל ביוני 2009, כאשר עד סוף השנה צפויים להיות 10,000 מנויים על השירות. אלווריון תספק יחד עם הרשת מגוון שירותים כולל אינטגרציה, פריסת הרשת, תחזוקה בשטח, קונפיגורציה, אימון צוות ושירותי תמיכה מקומיים.

החברה מצפה לשלב נוסף בפרויקט, מאוחר יותר, אשר יכפיל את מספר תחנתו הבסיס בקינשסה ובלובומבשי, ובנוסף, החברה מצפה להרחיב את טווח הכיסוי של הרשת לערים אחרות במדינה, בומה, גומה, קיסנגי, מטאדי ומואנדה. אוכלוסיית קונגו כולה מונה 66.5 מיליון איש ושיעור חדירת האינטרנט בה עומד על 240 אלף משתמשי רשת בלבד.

אלווריון פירסמה לפני כשבוע וחצי את תוצאות הרבעון הרביעי, כאשר קריסתה של נורטל השפיעה על תוצאותיה. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות שהסתכמו ב-70.1 מיליון דולר, גידול של 6% בהשוואה להכנסות הרבעון הרביעי של 2007 שהסתכמו בסך של 66.3 מיליון דולר.

ההפסד הנקי ברבעון הרביעי הסתכם ב-4.8 מיליון דולר או 8 סנט למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 12.4 מיליון דולר או 20 סנט למניה ברבעון המקביל ורווח נקי בסך 803 אלף דולר או סנט אחד למניה ברבעון השלישי.

בעקבות קריסת נורטל החליטה החברה לקצץ 10% משכר העובדים המרוויחים מעל 15 אלף שקל ו-7% משכר העובדים המרוויחים מעל 8,000 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully