וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחילים בגדול: yes תשדר את ערוץ 20 מבית "האח הגדול"

אופיר בר-זהר

18.2.2009 / 13:37

yes מצטרפת בזאת לחברת HOT אשר כבר חתמה על הסכם בנושא עם קשת



חברת הלוויין yes תשדר את ערוץ 20 אשר מעביר את המתרחש בבית האח הגדול 24 שעות ביממה. yes מצטרפת בזאת לחברת HOT אשר כבר חתמה על הסכם בנושא עם קשת.



בעוד שעבור HOT מדובר בהמשכיות של העונה הקודמת שבה שידרה את ערוץ 20, עבור yes מדובר בצעד חדש לאחר שנמנעה מלשדר את הערוץ בעונה הקודמת. הערוץ ייפתח לצפייה בתשלום חד פעמי של 8.90 שקלים לכל העונה.



הזכיינית המפיקה את התוכנית, קשת, דרשה סכומים גבוהים שהוערכו ב-2 מיליון דולר על מנת לשדר את הערוץ, אך נראה כי בסופו של דבר העסקה נסגרה לפי שווי נמוך יותר. יש לזכור כי כאשר לא ניתנת בלעדיות לאחת מהפלטפורמות, המחיר המשולם הוא לרוב זול יותר.



העונה החדשה של האח הגדול תחל ב-1 למארס 2009 ותימשך חודש בלבד. בעונה זו המשתתפים לא יהיו אלמונים אלא אנשים שמוכרים לציבור. בין השמות שהוזכרו כמועמדים להשתתף בתוכנית נמצאים העיתונאים בוקי נאה וגדעון לוי, האחיות פיק, אילנה אביטל, מיקי בוגנים ועוד.



כזכור, העונה הקודמת של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" זכתה לפופולריות עצומה בישראל. התוכנית כבשה את המקום ה-1 בדירוג השבועי בכל שבוע מאז עלייתה לאוויר, 15 שבועות ברציפות. ערוץ 20 ששודר אז בכבלים בלבד זכה לפופולריות עצומה ונהפך לערוץ השלישי הנצפה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully