וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מיליונים לסלטיק הישראלית עם קלרו ברזיל; הכנסות החברה צפויות להגיע ל-20 מיליון דולר

אמיתי זיו

18.2.2009 / 15:09

ההסכם בברזיל הוא חלק מהסכם מסגרת גדול יותר שהשיגה החברה עם תאגיד הסלולר הבין לאומי אמריקה מוביל



חברת סלטיק הישראלית (Celltick) מודיעה כעת על עסקה עם מפעילת הסלולר הגדולה, קלרו ברזיל, שלה 35 מיליון משתמשים. רונן דניאל, סמנכ"ל המכירות של סלטיק מסר כי הוא מעריך כי הכנסות החברה מהחוזה הנוכחי צפויות להגיע ל-20 מיליון דולר בשלוש שנים. ההסכם בברזיל הוא חלק מהסכם מסגרת גדול יותר שהשיגה החברה עם תאגיד הסלולר הבין לאומי אמריקה מוביל (America Movil) שלו כ- 170 מיליון משתמשים והשרות יושק בעוד מספר מדינות באמריקה הלטינית בקרוב.



הפתרון של סלטיק נקרא LiveScreen והרעיון שעומד מאחוריו הוא פשוט: בזמן שהמכשיר במנוחה (מצב סטנד-ביי, לא בשיחה או גלישה) משוגר למסך הטלפון הסלולרי 'סטריפ' רץ של תוכן ופרסומות "שהופך את מסך הסלולר לביל-בורד". המודל העסקי הוא הכנסות החברה כאשר הלקוח לוחץ על פרסומות או צורך תוכן בתשלום, כתגובה לתוכן של סלטיק. "אנחנו מביאים תכנים ללקוח על פי דרישה: מזג אוויר, חדשות ספורט. אם למשל אתה רואה שקבוצת הכדורגל שלך הפקיעה כרגע שער, אתה יכול ללחוץ ולראות בווידאו את הגול, וזו כבר פעולה שעולה כסף", מסביר דניאל.



סלטיק היא חברה ותיקה ודי יציבה בנוף הישראלי. החברה הוקמה כבר בשנת 2000 וחוותה מספר משברים בחייה. הקרנות שעמדו מאחורי הקמת החברה הן JVP והקרן הבריטית אמדאוס, אך דניאל מבהיר כי החברה כבר רווחית תקופה ארוכה ולא נשענת על קרנות. בסלטיק מועסקים 80 עובדים, כ-50 מהם במשרדי החברה בהרצליה.



באופן אסטרטגי החברה פונה למפעילות סלולר גדולות, לרוב בעולם המתפתח, ובין לקוחותיה וימפל-קום הרוסית (60 מיליון משתמשים), סינגטל הסינגפורית (150 מיליון מתשמשים), צ'יינה יונקום (200 מיליון משתמשים) ו- וודאפון הודו (60 מיליון משתמשים). הערכות הן שהחברה סיימה את 2008 עם הכנסות של סביב ה- 20 מיליון דולר ובשנה שעברה החברה נבחרה להיות מקום שני בצמיחה בהכנסות בתחרות ה- Fast 500 הבין לאומית של דלויוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully