וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטיס קפיטל מאיימת: עיכוב בהעברת מניות פטרו גרופ יביא למשיכת הזכייה שלנו

הילה רז

18.2.2009 / 16:52

מטיס: גאידמק נטש את אמריס, הפקיר את החברה וזילזל בכל ההליכים שקדמו להתמחרות



חברת מטיס קפיטל, שזכתה בהתמחרות על רכישת 48.5% מניות חברת האנרגיה פטרו גרופ, הגישה היום את תגובתה להתנגדות שהגיש גאידמק לביצוע ההתמחרות על מניות פטרו גרופ.



מטיס קפיטל, שבשליטת אמנון ברזילי ומוני הראל, זכתה בהתמחרות לאחר שהציעה כ-41 מיליון שקל לפי שווי חברה של כ-83 מיליון שקל - גבוה ב-64% ממחירה של פטרוגרופ בבורסה. ההתמחרות התקיימה השבוע במשרדו של עו"ד ד"ר יוסי כהן שמונה לפני כמה חודשים לכונס הנכסים של חברת אמריס, שנשלטה בעבר על ידי גאידמק.



ביום בו התבצעה ההתמחרות הגיש גאידמק וחברת Elecsar Systems LTD שבבעלותו, המחזיקה ב-120 אלף מניות של חברת אמריס, בקשה לבית המשפט לעכב את הליכי ההתמחרות של מניות פטרו גרופ בכשלושה חודשים. בבקשה שהגיש גאידמק, באמצעות עו"ד ישראל שלו, הוא שרכישת מניות פטרו גרופ על ידי מטיס מהווה ניסיון של מטיס להוציא מאמריס נכסים במחיר נמוך בהרבה משוויים האמיתי. חרף התנגדותו של גאידמק, ההתמחרות בוצעה במועדה ומטיס זכתה במניות.



בתגובה להתנגדותו של גאידמק, הגישה היום מטיס קפיטל את תגובתה. מטיס טוענת כי גאידמק נטש את אמריס, הפקיר את החברה וזלזל בכל ההליכים שקדמו להתמחרות. לדברי מטיס, המיוצגת על ידי עו"ד יוסף שם טוב ודן רימון, בקשתו של גאידמק חסרת כל בסיס, וכל שיש בה זה גיבוב של האשמות חסרות שחר, שאינן נתמכות בדבר. מטיס הודיעה לבית המשפט כי במידה והליכי הכינוס במסגרתם רכשה את מניות פטרו גרופ יעוכבו, היא תראה עצמה זכאית ותשקול למשוך את הצעתה לפיה זכתה בהתמחרות על המניות. מטיס קפיטל עוסקת בתחום הנדל"ן ומחזיקה ב-50% מיבואנית המכוניות יפאנוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully