וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של מועדון הכדורגל מכבי נתניה גייס 250 מיליון יורו לאנרגיות מתחדשות

אבי בר-אלי

18.2.2009 / 20:56

יאמר עומד בראש של קרן השקעות Microfinance לרכישות בתחום האנרגיות המתחדשות והטכנולוגיות הסביבתיות



באי כנס אילת-אילות לאנרגיות מתחדשות הופתעו השבוע לצפות באורח מפתיע במיוחד, שהתרוצץ בין הפאנלים השונים והקשיב בעניין רב להרצאות המומחים מרחבי העולם. היה זה לא אחר מאשר איש העסקים הגרמני דניאל יאמר, המוכר לציבור הישראלי כבעלים האהוד והצבעוני של מועדון הכדורגל מכבי נתניה.



יאמר, כך מתברר, עומד בראש של קרן השקעות Microfinance, שגייסה בשנתיים האחרונות 250 מיליון יורו בקרב משקיעים שונים, גרמנים וישראלים, בעבור השקעות שונות ­ובראשן רכישות בתחום האנרגיות המתחדשות והטכנולוגיות הסביבתיות.



יאמר, בעלי חברת אחזקות הפעילה בענף הנדל"ן באירופה ובארה"ב, נשוי לליסה בתו של המיליארדר הרוסי סלבה ברשט ­ עמו מימש יאמר לפני ארבע שנים ברווח אדיר את אחזקותיהם ב‑VSMPO ­ תאגיד ייצור הטיטניום הגדול בעולם.



בשיחה עם TheMarker הופתע יאמר מהפליאה על נוכחותו בכנס. הוא הודה כי נושא האנרגיות המתחדשות עומד כיום בראש מעייניו בתחום העסקי (כמו גם פיתוחים שונים בליתיום) ­וגילה כי נפגש בחודשים האחרונים עם שורת יזמים ישראלים בתחום, ובחן כמה פרויקטים ירוקים להשקעה אפשרית. יחד עם זאת, הודה יאמר, ההשקעה העיקרית של הקרן בישראל היתה ועודנה צהובה-שחורה ­ ובעיקר מדורגת במקום השלישי בליגת העל בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully