וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה ביקשה ממזוז היתר לחקור את ליברמן באזהרה בחשד להלבנת הון

יובל אזולאי

19.2.2009 / 7:15

היום אמור ליברמן לחזור מבלארוס כדי למסור לנשיא את המלצתו בנוגע להרכבת הקואליציה



צמרת אגף החקירות במשטרה ביקשה אתמול מהיועץ המשפטי לממשלה, לחקור את יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן באזהרה. במערכת אכיפת החוק מעריכים, שליברמן יזומן לחקירה בתוך שבועות בודדים. בפגישה, שבה נכחו גם ראשי הפרקליטות ופרקליט המדינה, משה לדור, עדכנו החוקרים בהתקדמות החקירה ובביסוס החשדות נגד ליברמן.



בכירים בישראל ביתנו אמרו בתגובה, כי "לא מפתיע שערב לפני בואו של ליברמן לנשיא המדינה יוצאת המשטרה בכותרת על חקירתו, כפי שזה לא הפתיע שזה נעשה שבועיים לפני הבחירות וזה גם לא יפתיע אם זה יקרה ערב מינויו לשר".



ליברמן אמור לחזור היום מחו"ל ולבוא אל נשיא המדינה, שמעון פרס, יחד עם ח"כ סטס מיסז'ניקוב ועוזי לנדאו כדי למסור לו את המלצתו בשאלה שמעסיקה את המערכת הפוליטית מאז ליל הבחירות: על מי ימליץ להרכיב את הממשלה. בליכוד מקווים עדיין כי ליברמן ימליץ על בנימין נתניהו. ההערכה

הרווחת במערכת הפוליטית היא שליברמן לא ימליץ על אף מועמד ויאמר לפרס כי הוא מעדיף ממשלת אחדות.



אמש המליצו חברי סיעת הליכוד לפרס למנות את נתניהו למרכיב הקואליציה הבאה, וחברי קדימה המליצו על ציפי לבני. יו"ר קדימה, השרה ציפי לבני, הבהירה לעמיתיה השרים בקבינט, כי אם היא לא תקבל מהנשיא את המנדט להרכיב ממשלה, פניה לאופוזיציה. לבני אמרה בשיחות נוספות כי מבחינתה, ממשלת אחדות צריכה לקום רק בראשותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully