וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין סולידריות: דירקטור בסיטי ימשיך להשתמש במטוס, במסוק ובמשרד לאחר שיתפטר באפריל

סוכנויות הידיעות

19.2.2009 / 9:32

שווי הטבותיו של רוברטו הרננדז רמירז, שיכהן כיו"ר שאינו דירקטור היה 2.61 מיליון דולר ב-2007



ענקית הפיננסים סיטי (לשעבר סיטיגרופ), אשר קיבלה סיוע ממשלתי בשווי 52 מיליארד דולר, הודיעה כי הדירקטור רוברטו הרננדז רמירז ימשיך להשתמש במטוס החברה ובמשרד שלו לאחר שיתפטר מתפקידו בדירקטוריון באפריל, לפי בלומברג.



הרננדז בן ה-66 ימשיך להחזיק בהטבות כיוון שיישאר יו"ר שאינו דירקטור של החברה הבת בנקו נאסיונל דה מקסיקו, כך אמר דובר של החברה בראיון לבלומברג. ההטבות כוללות, בין היתר, שימוש במסוק החברה ואבטחה עבורו ועבור משפחתו. עלויות ההטבות של הרננדז עמדו על 2.61 מיליון דולר ב-2007 - לפי מסמכים שהגישה סיטי לרשות לניירות ערך בארה"ב (SEC).



תפקידיו של הרננדז בחטיבה המקסיקאית, הידועה יותר בכינוי בנמקס, כוללים "קשרי לקוחות והנהלה ופיתוח אסטרטגי", לפי המסמכים. הרננדז שמר על תפקיד בדירקטוריון לאחר שהתפטר מתפקיד ניהולי בשנת 2001, כאשר סיטי רכשה את בנמקס בעבור 12.5 מיליארד דולר. הרננז הוא אחד מבעלי המניות הפרטיים הגדולים בחברה.



הטבותיו של הרננדז מצטרפות לעלויות שסיטי משלמת להטבות של משרדים בחינם, מזכירות ושירותי רכש לבכירים לשעבר כמו סטנפורד "סנדי" ווייל, ג'ון ריד וצ'ראלס "צ'אק" פרינס, במסגרת חבילות פיטורין או פרישה.



ובעוד הבכירים לשעבר מקבלים את ההטבות, סיטי נאלצת לקצץ בעלויותיה בצורה דרמטית. ענקית הפיננסית קיצצה 39 אלף משרות בחברה לאחר שרשמה הפסד שיא של 18.7 מיליארד דולר בשנה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully