וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אחד המותגים הידועים בעולם קרוב לקצו? פלייבוי שוקלת לחפש רוכש לחברה בעקבות הפסדיה ב-2008

סוכנויות הידיעות

19.2.2009 / 11:00

אתמול דיווחה פלייבוי על הפסד שנתי של 156.1 מיליון דולר, בעקבות של 14% נפילה בהכנסות



חברת הבידור למבוגרים פלייבוי, מו"לית המגזין הנושא את שמה, שוקלת למצוא רוכש לחברה לאחר שנפגעה קשות בעקבות המשבר בענף הבידור למבוגרים והירידה בהכנסותיה, על רקע תחרות חזקה בשוק שהובילה לירידה מתמשכת בשנים האחרונות במספר הקוראים של המגזין.



היו"ר הזמני של החברה, ג'רום קרן, אמר אתמול לאחר פרסום דו"חותיה הרבעוניים של פלייבוי כי החברה פתוחה להצעות רכש או לאפשרויות אסטרטגיות חדשות. קרן מונה ליו"ר הזמני של החברה לאחר התפטרותה של כריסטי הפנר, היו"ר והמנכ"לית הקודמת ובתו של בעל השליטה בחברה ומייסדה יו הפנר.



"בשל המצב הכלכלי הנוכחי, ברור שעלינו להמשיך בארגון מחדש", אמר קרן, והוסיף כי פלייבוי תשקול שינויים בכיוון האסטרטגי של החברה במטרה להציל את מגזין הדגל.



פלייבוי דיווחה אתמול על הפסד רבעוני של 145.7 מיליון דולר, בעקבות נפילה של 19% בהכנסותיה ל-69.8 מיליון דולר בלבד, הוצאות ארגון מחדש ומחיקת ענק של 146.4 מיליון דולר, הקשורה לרכישת תחנות טלוויזיה שביצעה החברה בסוף שנות ה-90. הכנסותיה של פלייבוי בכל 2008 נפלו ב-14% והסתכמו ב-292.1 מיליון דולר בלבד. מחיקת המוניטין יחד עם הוצאות הארגון מחדש - שהסתכמו ב-6.8 מיליון דולר לשנה כולה - הביאו את החברה לרשום הפסד שנתי נקי של 156.1 מיליון דולר.



בחודש שעבר הודיעה פלייבוי על עזיבתה של כריסטי הפנר, שאיישה את כיסא המנכ"ל במהלך 20 השנה האחרונות. החברה לא מסרה סיבה לעזיבתה ומינתה במקומה את קרן, דירקטור ותיק בחברה שיקבל תמורת תפקידו 600 אלף דולר לשנה. במהלך 12 החודשים האחרונים צנחה מניית פלייבוי ב-80.6% והיא נסחרת כיום במחיר של 1.58 דולר בלבד, המשקף לחברה שווי של 61 מיליון דולר בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully