וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתעף סכסוך המשביר-ג'אמפ: המשביר פנה לביהמ"ש שיבטל את פסק הבורר המחייב אותו לרכוש 50% מג'אמפ

עדי דברת

19.2.2009 / 11:40

דודי ברסלר מונה ליו"ר ג'אמפ



מסתעף הסכסוך בין המשביר לצרכן למנחם קופיץ בכל הקשור לשליטה ברשת האופנה ג'אמפ. לפני כשנתיים רכשה קבוצת המשביר לצרכן 50% מג'אמפ תמורת 22 מיליון שקל, כאשר ה-50% הנותרים נותרו בידי מייסד הרשת מנחם קופיץ.



בחודשים האחרונים עברה מערכת היחסים מהמורות רבות – קופיץ ניהל משא ומתן למכור את חלקו, בין היתר לאבי מלכה, הבעלים של ML. המשביר ניצלו את זכות הסירוב ומסרו כי הם יקנו את ה-50% של קופיץ בתמורה ל-7.5 מיליון שקל. לאחר מכן פירסם המשביר לצרכן הודעה כי הוא חוזר בו מרכישת ה- 50% והשניים פנו להליך בוררות.



בפסק הבורר נקבע כי על המשביר לצרכן לרכוש את חלקו של קופיץ. היום, פירסמה קבוצת המשביר לצרכן הודעה בבורסה לניירות ערך כי הגישה בקשה לביהמ"ש המחוזי שזה יבטל את פסק הבורר. במקביל, פירסמה הקבוצה כי העבירה 10 מיליון שקל להמשך הפעלת ג'אמפ. זאת, בהמשך לדו"ח המשביר לצרכן בו דווח כי בשל המשבר הפוקד את השווקים ומצבה הכלכלי של ג'אמפ, היא מתקשה לגייס אשראי נוסף מתאגידים חיצוניים ופועלת להשגת מקורות מימון חיצוניים. עוד דווח בזמנו כי ג'אמפ, המונה 56 סניפים, גיבשה תוכנית צמצום ולפי תחזיותיה תגיע לרווחים ולתזרים מזומנים חיובי לג'אמפ ולרשת חנויות האופנה אירית שבבעלות ג'אמפ המונה 25 סניפים.



בהתאם לדו"ח, שווי חברת ג'אמפ כולל חלקה באירית (67%), מוערך ב-31.5 מיליון שקל. כאשר ערך המוניטין של אירית וג'אמפ ירד בכ-3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2008.



הודעה נוספת שפירסמה היום קבוצת המשביר לצרכן היא בדבר מינוי דודי ברסלר ליו"ר ג'אמפ. ברסלר כיהן בעבר כמנכ"ל הרשתות שילב, גולף אנד קו וליווייס. כיום משמש ברסלר כיו"ר ובעל השליטה ברשת הפנינג.



מהמשביר לצרכן נמסר כי מינויו של ברסלר נועד, בין היתר, לקדם את הקמתה של "M רשתות", שאמורה להיות פלטפורמה שתרכז בעתיד את השקעותיה של קבוצת המשביר לצרכן בתחום הרשתות הקמעוניות המתמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully