וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרנבל השביתה של תעשיית הטלוויזיה יפתח בשבוע הבא: שביתה של שלושה ימים בליווי אירוע לכל המשפחה

אופיר בר-זהר

19.2.2009 / 11:56

מטה ארגוני היוצרים: יותר מ-2,500 מועסקים - במאים, תסריטאים, שחקנים, מפיקים וכו', חתמו על עצומה



ארגוני היוצרים יממשו את השביתה שעליה הכריזו בחודש שעבר, וישביתו את עבודתם ל-3 ימים בשבוע הבא. ממטה ארגוני היוצרים דווח כי יותר מ-2,500 מועסקים בתעשיית הטלוויזיה - במאים, תסריטאים, שחקנים, אנשי הפקה, צלמים, מקליטים וכו' כבר חתמו על העצומה והחליטו להצטרף לשביתה. דובר ארגוני היוצרים, נפתלי גליקסברג, אמר כי: "איננו דורשים מאומה חוץ משמירת החוק".



ההשבתה, שתחל ביום שלישי הבא, תיפתח בעצרת גדולה שתיערך בצומת הרחובות ראול ולנברג והברזל, היכן שממוקמים משרדיהן של חברות הפקה רבות וכמובן של זכייניות ערוץ 2 קשת ורשת. ביום חמישי ייערך אירוע לקהל הרחב בכיכר רבין אשר יכלול פעילויות למשפחות ואוהל מיוחד שבו יוקרנו סרטים ישראליים. הערב ינעל בהקרנה של הסרט "ואלס עם בשיר" על מסך ענק.

היוצרים עתידים לחלק לעוברים ושבים פליירים בהם ייכתב בין היתר כי "קשת רכשה בשנה האחרונה את ערוץ 24, את מנוע החיפוש NETEX, מחזיקה בערוץ ביפ, מעסיקה שבעה סמנכ"לים. רשימה נאה למי שמפסיד". בנוסף ייכתב כי "אם שמירה על החוק חשובה לך, אם גזילת פרנסתם של 4,000 עובדים בתעשיית הטלוויזיה והקולנוע הישראלית נוגעת בך, אם גם לך נמאס מרמיסת החוק על ידי ההון והשלטון ואם את/ה מכיר בחשיבותה של התרבות הישראלית לך ולילדיך, אתה איתנו".



תגובת קשת טרם נמסרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully