וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדכי אביב מכרה את שטחי החניון בפרויקט חלון לירושלים בכ-12.3 מיליון שקל

רנית נחום-הלוי

19.2.2009 / 13:15

לפני ארבעה חודשים רכשה חברת מרדכי אביב מחברת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון את שטחי החניון



חברת הנדל"ן מרדכי אביב מפעלי בנייה שבשליטת מוטקה אביב מכרה את כל זכויותיה בחניון בן 5 קומות בפרויקט חלון ירושלים תמורת 12.3 מיליון שקל. רוכשת המתחם, חברת ב. אורים יזום פרויקטים בע"מ, עוסקת בין היתר בניהול חניונים בירושלים. העסקה נעשתה בתחשיב של כ-63.4 אלף שקל ללא מע"מ למקום חניה וכוללת בעיקר כ-194 מקומות חניה, גלריה והמחסנים שבחניון.



לפני ארבעה חודשים רכשה חברת מרדכי אביב מחברת שיכון ובינוי מקבוצת אריסון את שטחי החניון, 3000 מקומות מסחר וכ-550 מ"ר למרפאות תמורת 37.3 מיליון שקל. עסקה זו בוצעה, בין היתר, במטרה לשחרר את השטחים מחברת שיכון ובינוי בעקבות מחלוקת שהתגלעה בין הצדדים.



שתי החברות חתמו בסוף 93' על זיכרון דברים להקמת פרויקט חלון ירושלים שיכלול בניית שני מגדלים בשטח כולל של כ-14 אלף מ"ר ובהם כ-155 יחידות דיור. במהלך הזמן התעוררה מחלוקת הנוגעת לשלבי התכנון, הוצאת היתר בנייה, ובתוך כך עיכוב השיווק והבנייה במקום.



בהכרעה שהתקבלה בבוררות בדצמבר 2008 הוחלט כי חברת שיכון עובדים תפצה את חברת מ.אביב בסך של 25.6 מיליון שקל ותישא בהוצאות בוררות בסך של כ-150 אלף שקל. מנגד, חויבה חברת מ.אביב לפצות את שיכון ובינוי בגין תביעותיה בסך של כ-9.3 מיליון שקל. בתוך כך, עשויה שיכון ובינוי לרשום בדו"חותיה הפסד כספי של כ-16.3 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully