וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים העתידיים בוול סטריט מצביעים על פתיחה בעליות של עד 1%

יובל מעוז

19.2.2009 / 15:08

נתוני האבטלה היו בטווח הציפיות; הנפט עולה ב-2.7% ל-35.6 דולר לחבית


החוזים העתידיים על המדדים המובילים מצביעים על עליות של 1%. אתמול הסתיים המסחר ביציבות, כשמדד דאו ג'ונס ננעל ללא שינוי ברמה של 7,555 נקודות, נאסד"ק נחלש ב-0.2% לרמה של 1,467 נקודות ומדד S&P 500 ירד ב-0.1% לרמה של 788 נקודות.

החוזים על הנפט רושמים עליות של 2.7% ומובילים את הנפט למחיר של 35.6 דולר לחבית.

הבנק הפדרלי של ארה"ב הביע אתמול חשש כי מצבה של כלכלת ארה"ב רק יחמיר ב-2009. הבנק הזהיר כי מצבה של כלכלת המדינה עשוי להיות גרוע מהצפוי וכי אין סימנים להתייצבות בשוק הנדל"ן למגורים.



מספר נתוני מקרו פורסמו היום: נתוני האבטלה על המובטלים שהגישו בפעם הראשונה בקשה לדמי אבטלה היו בטווח הקונצנזוס. מספר הבקשות עמד על 623 אלף לשבוע האחרון. מדד המחירים ליצרן לחודש דצמבר ירד ב-1.9%, בהמשך לירידה של 2.2% בנובמבר.

(HP) ירדה ב-6% בבורסת פרנקפורט לאחר שדיווחה על ירידה של 13% ברווח לרבעון. HP, יצרנית המחשבים האישיים הגדולה בעולם, הפחיתה את תחזית הרווח לשנה בעקבות ירידה בביקוש למחשבים.

חברת הבידור למבוגרים פלייבוי, מו"לית המגזין הנושא את שמה, שוקלת למצוא רוכש לחברה לאחר שנפגעה קשות בעקבות המשבר בענף הבידור למבוגרים; הירידה בהכנסותיה, על רקע תחרות חזקה בשוק שהובילה לירידה מתמשכת בשנים האחרונות במספר הקוראים של המגזין. פלייבוי דיווחה אתמול על הפסד רבעוני של 145.7 מיליון דולר, בעקבות נפילה של 19% בהכנסותיה ל-69.8 מיליון דולר בלבד, הוצאות ארגון מחדש ומחיקת ענק של 146.4 מיליון דולר, הקשורה לרכישת תחנות טלוויזיה שביצעה החברה בסוף שנות ה-90.

חתמה את הרבעון הרביעי עם גידול של 26% בהכנסות ל-77.5 מיליון דולר. עם זאת, עלות המכירות היתה גבוהה מההכנסות והחברה סיימה את הרבעון עם הפסד גולמי של 10.8 מיליון דולר. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד נקי של 24.1 מיליון דולר לעומת 25.2 מיליון דולר ברבעון המקביל.

תפרסם את דו"חותיה לרבעון הרביעי ביום שני הקרוב. בבית ההשקעות לידר שוקי הון הותירו את המלצתם למניית החברה על "תשואת יתר" עם מחיר יעד של 82 שקל - 26% מעל מחירה בשוק. בבית ההשקעות כותבים כי להערכתם "המשבר הכלכלי יגיע הרבה יותר מאוחר ובעוצמה מאוד נמוכה לחברות הסלולר, אם בכלל".

מאבק השליטה על נמשך: בימים הקרובים מתכננת קרן אמריקאית נוספת להגיש הצעה לחברה במחיר הגבוה מזה שהוצע עד כה. ריטליקס קיבלה ב-16 בפברואר הצעה למכור את כל מניות החברה במחיר של 8 דולרים למניה, מחיר המשקף לחברה שווי של כ-160 מיליון דולר ופרמיה של 32% על מחיר השוק דיאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully