וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל בנק אוף ניו יורק מלון: הגבלה על הבונוסים לבנקאים הבכירים תביא לעזיבתם

סוכנויות הידיעות

19.2.2009 / 15:17

"הדאגה שלי לא נוגעת לעצמי, אני חושש מההשפעה על הבנקאים שמביאים הכנסות גדולות לבנק", אמר רוברט קלי



מנכ"ל בנק אוף ניו יורק מלון, רוברט קלי, מתנגד להטלת הגבלות על הבונוסים לבנקאים, מכיוון שלטענתו הגבלות שכאלו יגרמו לבכירי הבנקים לעזוב.



הגבלות על הבונוסים לבנקאים הבכירים עלולות להפלות בין בנקים מקומיים וחברות פיננסים כמו בנקים זרים וחברות ניהול נכסים אחרות אשר עליהן לא תוטל הגבלה שכזו, אמר קלי בראיון בדובאי.



"אחת התוצאות של החלטה מפלה שכזו היא שבימים שהממשל האמריקאי מעוניין לשמור על יציבות בצמרת הבנקים כדי להחזיר אותם לרווחיות, עלולים הבנקים למעשה לאבד את אותם עובדים בכירים", אמר קלי.



מסורת הבונוסים ספגה ביקורת רבה ברחבי העולם לאחר שממשלות רבות נאלצו לחלץ בנקים מפני סכנת קריסה. ממשל אובמה התחייב להגביל את שכר הבכירים ל-500 אלף דולר לשנה בחברות שקיבלו סיוע ממשלתי.



בנק אוף ניו יורק מלון, בנק משמורת הנכסים הגדול ביותר בעולם, היה אחד מהבנקים לקבל סיוע ממשלתי בשנה שעברה במסגרת תוכנית הסיוע למגזר הפיננסי (TARP).



"הדאגה שלי לא נוגעת כל כך לאנשים כמוני, או לאנשים שנמצאים ממש בראש החברה", אמר קלי בן ה-54, והוסיף: "מה שאני לא רוצה לראות זה את ההשפעה על הבנקאים שמביאים הכנסות גדולות לבנק, בין אם הם מנהלי נכסים, סוחרי נגזרים או סוחרי מט"ח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully