וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת פרפאקשן קיבלה אישור FDA למכשיר ה-Airgent

פז וייסמן

19.2.2009 / 16:27

היקף ההשקעה של פרוסיד בפרפאקשן מסתכם עד כה ב-1.9 מיליון דולר



חברת המכשור הרפואי פרפשקשן (PrefAction) קיבלה אישור למכירת מכשיר ה-Airgent, בארה"ב. בחודש יוני האחרון הזרימה פרוסיד כ-660 אלף דולר לחברה, לאחר שעמדה ביעד בכירות של 1.4 מיליון דולר בדרום קוריאה ובאירופה.

היקף ההשקעה של פרוסיד בפרפאקשן מסתכם עד כה ב-1.9 מיליון דולר. בסיבוב ההשקעה הראשון השקיעה פרוסיד סך של 800 אלף דולר מיליון דולר בפרפאקשן, וכן העמידה 200 אלף דולר כקו אשראי. לאחר מכן, מימשה פרוסיד אופציה שניתנה לה להגדלת ההשקעה בסך של 240 אלף דולר, ועם תוספת ההשקעה האחרונה תחזיק הקרן כ-19.33% מהון המניות של החברה.



פרפאקשן פיתחה שיטה להחדרה, ללא מחט, חומרי מילוי קמטים לשכבה העליונה של העור, המאפשרת לשלוט בקצב ובצורת חדירת החומר. שיטת החדרה זו גורמת לתהליך בתוך העור, במסגרתו ישנה התחדשות של תאים והתוצאה היא עור מעובה יותר בעל מראה צעיר יותר, לאורך שנים. בד בבד עם תהליך זה, ישנו שיפור מיידי במראה העור בזכות חומרי המילוי שהוחדרו.



מערכת ה-Airgent הינה מערכת המאפשרת החדרה ופיזור של חומרים לשכבת הדרמיס של העור ללא מחט ובכך מונעת כאבים ומקטינה משמעותית את תופעות הלואי הנלוות לטכנולוגיות אחרות. המערכת מיועדת לטיפולים רפואיים ואסטתיים כגון הצערת העור, חידוש הקולגן בעור, טיפול בצלקות ועוד.



פרפאקשן הוקמה בשנת 2005 בידי אייל בר אור, ד"ר ציון עזר, פיני שלו ויאשה סיטון - מנכ"ל לומניס לשעבר. כמו כן ידוע כי החברה מעסיקה כ-17 עובדים וגייסה עד היום כ-4.4 מיליון דולר מפרוסיד וממשקיעים פרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully