וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר: המשבר הכלכלי יפגע ברמה נמוכה בחברות הסלולאר - מחיר היעד לפרטנר 82 שקל בתשואת יתר

TheMarker

19.2.2009 / 17:35

עוד מעריכים בבית ההשקעות כי למפעילות הסלולאר עוד מקום רב להתפתח בנושאי רוחב הפס ולכן סבורים בבית ההשקעות כי פרט לדפנסיוויות של הענף קיים פוטניצאל אמיתי לתשואות נאות בשנים הקרובות



כאחת משלוש חברות הטלקום הגדולות בישראל אנו ממשיכים להמליץ להגדיל אחזקות בפרטנר מתוך אמונה שהמשבר הכלכלי ארוך ויגיע הרבה יותר מאוחר ובעוצמה מאוד נמוכה לחברות הסלולאר, אם בכלל, כך כותב הבוקר ערן יעקובי, אנליסט בית ההשקעות לידר שוקי הון.



עוד הוסיף יעקובי כי למפעילות הסלולאר עוד מקום רב להתפתח בנושאי רוחב הפס ולכן סבורים בבית ההשקעות כי פרט לדפנסיוויות של הענף קיים פוטניצאל אמיתי לתשואות נאות בשנים הקרובות. לדברי יעקובי "תמחור נוח, תשואת דיוודינד ורגולציה רדומה הותירו את ההמלצת לתשאות יתר על כנה עם מחיר יעד של 82 שקל".



פרטנר צפויה לפרסם את דו"חות הרבעון הרביעי של שנת 2008 ביום שני ה-23 לפברואר. רבעון ארבע נחשב בדרך כלל חלש יותר וצפוי אף להיות חלש יותר מהמקביל ב-2007 עקב העובדה שהתאריך העברי של חגי תשרי היה מאוחר יחסית השנה.



בבית ההשקעות מצפים לגידול של 25 אלף מנויים חדשים כאשר גיוס מנויי הדור השלישי צפוי לעמוד על 80-60 אלף מנויים. לגבי ההכנסה המומצעת לדקת שיחה צופים בלידר כי תמשיך היא לרדת בדומה למגמה המאפיינת את תחום הסלולאר בעולם. לצד העובדה שהחברה עברה לשיטת חיוב שונה לפני מספר חודשים.



בשורת ההכנסות מתוכן מעריכים בבלידר כי היא תהווה כ-15% מסך ההכנסות משירותים עם צמיחה מסוימת בעלות ללקוח לעומת הרבעון הקודם.



הרווח הנקי שצופים בלידר לפרטנר צפוי להסתכם בכ-264 מיליון שקל או 1.7 שקלים למניה. מדיניות הדיווידנד היא חלוקה של 80 מהרווח, קרי 210 מיליון שקל. תשואת הדיווידנד אותה צופים בלידר היא מעל 2.1%. הרווח הנקי צפוי להיות נמוך באופן חד פעמי בהשוואה לרבעון הרביעי ב-2007 בשל הכנסות מימון חד פעמיות שנרשמו ברבעון אשתקד.



לדברי יעקובי "היינו מאוד שמחים לשמוע כי לאחר פירסום הדו"חות החברה תודיע כי היא מגדילה את שיעור חלוקת הדיווידנד מ-80% ל-95% בדומה לסלקום. אז תשואת הדיווידנד לשנת 2009 תעמוד על 11% במקום 9%".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully