וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שירות התעסוקה - הגיע גם תור הביטוח הלאומי: חלק מהסניפים ייסגרו לקהל ביום ראשון

חיים ביאור

19.2.2009 / 17:44

השביתה - בשל החלטת ההנהלה לנכות שכר של יום עבודה לעובדים שלפי הוראת הוועד לא הגיעו ליום עיון



לאחר שעובדי שירות התעסוקה נקטו השבוע עיצומים וסגרו לקהל את הלשכות, הגיע עכשיו תורם גם של עובדי הביטוח הלאומי. לפי הנחיית הוועד, ביום ראשון ייסגרו חלק מסניפי המוסד במסגרת עיצומים עליהם החליט יו"ר הוועד, ירון צרפתי, באישור הסתדרות עובדי המדינה.



סניפי הביטוח הלאומי שייסגרו לקהל ביום ראשון הינם חיפה, חדרה, עפולה, יפו, אשקלון וחולון. העובדים מתכוונים בכל יום להשבית את השירות בקבוצת סניפים אחרת, ובהמשך להחריף את צעדיהם עד כדי סגירתם לקהל של כל 22 הסניפים במדינה.



לדברי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, אריאל יעקובי, ההסתדרות הכריזה כבר לפני כמה שבועות על סכסוך עבודה בביטוח הלאומי, כנגד צעדים חד צדדיים שנוקטת מנכ"לית הביטוח הלאומי, אסתר דומיניסיני. לדבריו, דומיניסיני החליטה לנכות שכר של יום עבודה לעובדים שלפי הוראת הוועד לא הגיעו ליום עיון שקיימה הנהלת המוסד במלון שלום בירושלים.



יעקובי הוסיף כי הנהלת הביטוח הלאומי החליטה לצמצם את מספר סניפי המוסד, דבר שיגרום לפרישה מאולצת של עובדים, דווקא בתקופה קשה זו למשק, שבה צפויים רבבות עובדים להפוך למובטלים ולמקבלי הבטחת הכנסה הנזקקים לקצבאות המוסד". דובר הביטוח הלאומי אמר בתגובה כי טרם קיבל הודעה על כוונת העובדים לסגור חלק מסניפי המוסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully