וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט מצטרף לזיסר?

נתם שבע

19.2.2009 / 18:00

לפי השבועון החרדי "משפחה", רוה"מ היוצא עשוי להצטרף לתפקיד בכיר בחברת אלביט הדמיה שבשליטת מוטי זיסר

ראש הממשלה ,אהוד אולמרט, אמור לסיים את תפקידו בקרוב, וההערכות הן, כי הוא עשוי לחזור לעולם העסקים. בין שמות אנשי העסקים השוקלים לצרף את אולמרט לקבוצה נמנה גם איש העסקים החרדי מוטי זיסר, בעל השליטה בחברת הנדל"ן אלביט הדמיה, כך פורסם היום בשבועון החרדי "משפחה".

ההערכה היא, כי זיסר מעוניין למנות את אולמרט לאחד התפקידים הבכירים באחת החברות הפרטיות שלו בקבוצה. אחת האפשרויות הנמצאות על הכוונת של זיסר היא לצרף את אולמרט לחברה הפרטית שלו, חברת מרכזי השליטה, שפועלת אף היא בפעילות נדל"נית.

זיסר נחשב מקורב לתחום הפוליטיקה. בעבר, הוא נחשב כאחד התורמים העיקריים לסיעת המפד"ל. לאחרונה הוא היה אחד מ-40 החברים בוועדה שהוקמה על מנת לבחור את רשימת חברי הכנסת שרצו בסיעת הבית היהודי שהכניסה לבסוף לכנסת שלושה חברים.

אולמרט, עו"ד במקצועו, נחשב מקורב לשורת אנשי עסקים מובילים במשק, ביניהם יצחק תשובה, לב לבייב וגם בעל השליטה באלביט מערכות וברשת מלונות דן, מיקי פדרמן. לא מן הנמנע כי בחודשים הקרובים יעלו שמות נוספים של אנשי עסקים שירצו לראות את ראש הממשלה לשעבר מצטרף לשורותיהם כשחקן חיזוק.

זיסר הוא בעל השליטה באלביט הדמיה שנסחרת בבורסה לפי שווי של 1.4 מיליארד שקל. החברה פועלת בתחום הנדל"ן במזרח אירופה בתחום הקניונים ויש לה פעילות מלונאית במערב אירופה. כמו כן היא נכנסה באחרונה לפעילות נדל"ן בהודו.

הדוברת של זיסר מסרה בתגובה: "אהוד אולמרט הינו עדיין ראש הממשלה, מדובר באדם מוכשר אשר ראוי לשמש כיו"ר של כל חברה גדולה. כל עוד כהונתו לא הסתיימה העניין לא רלוונטי. בכל מקרה החברות בקבוצה ידווחו ככל שיידרשו על כל מינוי זה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully