וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות לכוכבות הוליווד לא לענוד תכשיטים של לבייב בטקס האוסקר בעקבות בניית דניה סיבוס בשטחים

נמרוד הלפרן

19.2.2009 / 21:47

ארגוני יהודים נגד הכיבוש ועדאלה פנו בעניין לאקדמיה לקולנוע בארה"ב ול-16 חברות יחסי ציבור בהוליווד



ארגון יהודים נגד הכיבוש (JATO) מניו יורק וארגון זכויות האדם עדאלה קראו לאקדמיה לקולנוע בארה"ב ול-16 חברות יחסי ציבור בהוליווד לוודא שאף אחת מכוכבות הקולנוע שישתתפו בטקס פרסי האוסקר שייערך בלוס אנג'לס ביום ראשון, לא תענוד תכשיטים של רשת חנויות התכשיטים היוקרתית של לב לבייב, במחאה על הבנייה הנרחבת בהתנחלויות בשטחים שמבצעת חברת הבנייה דניה סיבוס של איל היהלומים והנדל"ן.



הארגונים פנו בעניין במהלך השבועיים החולפים אל 16 חברות יחסי ציבור, ובכלל זה שש חברות המייצגות לא פחות מ-10 מועמדות לתפקיד השחקנית הטובה ביותר ושחקנית המשנה הטובה ביותר, וכן לנציגם של שחקניות אחרות.



לבייב, אשר משאיל תכשיטים למועמדים לפרסי אוסקר בטקס, נתון בשנים האחרונות לביקורת גוברת מצד ארגוני זכויות אדם מאחר שחברת דניה סיבוס, שבשליטת אפריקה ישראל, היא אחת היזמים העיקריים השותפים לבניית מודיעין עילית והתנחלויות רבות אחרות. מודיעין עילית קמה על אדמותיהם של חמישה כפרים פלסטינים, בהם הכפר בילעין.



בטקס פרסי האוסקר של שנת 2006 ענדה השחקנית סלמה האייק תכשיט של לבייב. כעבור שנתיים, ימים ספורים לפני טקס האוסקר של שנה שעברה, דיווח ערוץ הטלוויזיה של חברת וורנר ברדרס כי מגישת הטלוויזיה דיינה דבון מתכוונת לענוד לטקס האוסקר תכשיטים של לבייב בשווי 17 מיליון דולר, אולם בסופו של דבר לא דווח על משתתפות כל שהן בטקס האוסקר של שנה שעברה שענדו תכשיטים של לבייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully