וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיק אבל מודרני

רנית נחום-הלוי

20.2.2009 / 10:58

בתנועה



שם: אלחי קרן (31)



עיסוק: זכיין של קפה ארומה ישראל

מצב משפחתי: רווק



איזו דירה מוכר? "אני מוכר דירה ברחוב רבי פנחס 4 בפרויקט הרובע ביפו העתיקה. הדירה בשטח של כ-72 מ"ר עם מרפסת בשטח כ-9 מ"ר. את הדירה רכשתי לפני כשנתיים, והיא היתה בת 3 חדרים, אך עברה שיפוץ לדירת שני חדרים השונה בעיצובה מיתר הדירות בפרויקט. הדירה מחולקת לשניים: סלון המתחבר למטבח ומתחם של חדר מגורים, הכולל חדר שינה, חדר ארונות ואמבטיה. כמו כן יש שירותי אורחים ובהם מקלחון".



"בכל תהליך השיפוץ ושדרוג הדירה לא התפשרנו על איכות. הדירה מעוצבת בסגנון עתיק אך אולטרה-מודרני. הריהוט הגיע בחלקו מאנגליה, וכולל בין היתר אמבטיה עם רגליים, ארונות אמבטיה בעיצוב עתיק שנקנו בשוק הפשפשים וחודשו, ואסלות שירותים מחודשת משנות ה-50. האמבטיות והשירותים עוצבו באבני רחוב אותנטיות. מצד שני, הבית מעוצב בקווים מאוד נקיים וישרים.



"הדירה כולה רוצפה בפרקט, כל הדלתות הוחלפו והתאורה נבחרה בידי מעצב. המרפסת בדירה כוללת דק וצלון אוטומטי, יש מערכת השקיה אוטומטית והנוף פונה לחצר פנימית. לפרויקט יש חניון תת-קרקעי המוביל ישירות אל הבניינים והדירות. יש שתי חניות תת-קרקעיות הרשומות בטאבו, וניתן ליצור בדירה חדר נוסף בשינוי קל".



השכונה: "פרויקט הרובע ממוקם דרומה מכיכר השעון, לכיוון העיר העתיקה והגלריות. הפרויקט הסגור משתרע על שטח של כ-3 דונם, ובו חצר פנימית המיועדת רק לדיירים. בפרויקט יש בעיקר אוכלוסיה אנגלו-סקסית. הדירה במרחק של כ-2 דקות מהים וכדקה משוק הפשפשים, והסביבה שוקקת חיים וכוללת בין היתר נמל דייגים, מנזרים וכנסיות וארכיטקטורה ייחודית. המתחם שלנו הוא החלק הראשון בפרויקט, שיכלול כ-260 יחידות דיור".



תחבורה ומדד הפקקים: "למרכז תל אביב - 10-15 דקות נסיעה בממוצע, ולכביש איילון - כ-5 דקות נסיעה, תלוי בפקקים".



מחיר מבוקש: 1.35 מיליון שקל.



איך קבעת את המחיר? "בדקתי את המחירים שמציעים בסביבה. כעת מתחילים בבניית קומפלקס נוסף של מגורים ושם דורשים יותר. כמו כן, היום מוצעת דירת 3 חדרים מקבלן ללא שיפוץ בכ-1.5 מיליון שקל. אני מעריך שבעוד כשנה-שנתיים המחירים באזור ימשיכו לעלות, בין היתר כי בניית הפרויקט כולו תסתיים. לדעתי המחיר ריאלי".



מדוע החלטת למכור את הדירה דווקא עכשיו? "אני מעוניין לעבור לדירה בשכונת עג'מי ביפו, שהיא גדולה יותר וקרובה לים. אני לא ממהר. ארכוש דירה חדשה רק לאחר מכירת הדירה הנוכחית".



לאן אתה מתכנן לעבור? "בטווח הזמן שבין המכירה לרכישה אעבור לגור בשכירות במרכז תל אביב".



אתה חושש מקשיים במכירה בגלל המצב הכלכלי? "אני די אופטימי. אני מאמין באזור יפו, ולדעתי המחירים ימשיכו לעלות כי האזור מתפתח. עם זאת, יש אפשרות להתגמש במחיר".



לאיזו אוכלוסייה מתאימה הדירה? "אפשר להתייחס לדירה הזו כאל דירה להשקעה, דירת נופש. בגלל סביבת המגורים הדירה תתאים יותר לזוג צעיר ללא ילדים או לזוג מבוגרים".



כמה זמן אתה מציע את הדירה למכירה, ואיך? "אני מציע את הדירה למכירה במשך חודשיים. פרסמתי את הדירה רק באתרי האינטרנט. אני מאמין שאמכור בקרוב".



-



למעוניינים, ניתן ליצור קשר בכתובת המייל



Elhai.v@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully