וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדוור רוכשת מנורטל חטיבה לפתרונות לניהול עומסים באינטרנט; העסקה מוערכת במיליוני דולרים

ניר צליק

20.2.2009 / 12:22

נורטל, שפשטה רגל, הגישה את הבקשה לאישור העסקה לבית המשפט האמריקאי


, המפתחת הפתרונות לניהול עומסים באתרי אינטרנט, רוכשת חטיבה של נורטל העוסקת באותו תחום. שווי העסקה מוערך על פי גורמים בשוק במיליוני דולרים. נורטל עצמה קנתה עסקים אלו כחלק מרכישת אלטאון וובסיסטמס בשנת 2000 תמורת 7.8 מיליארד דולר.

רועי זיסאפל, מנכ"ל רדוור, אמר כי "אנו מאמינים כי רכישת עסקי תעבורת האפליקציות של נורטל היא מהלך אסטרטגי שתועיל ללקוחות רדוור ונורטל. מטרתנו הסופית היא לספק להם מוצרים חזקים יותר הנתמכים גלובלית על ידי אירגון גלובלי. אנחנו מחוייבים לבצע את ההעברה בצורה חלקה עבור לקוחות נורטל ומתכוונים לנקוט בצעדים הנדרשים כדי לוודא שהעסקים שלהם לא יופרעו כשנבצע את ההעברה".

כחלק מהעסקה, רדוור תקבל את עסקי פתרונות ניהול העומס של נורטל ותציע אותם תחת מותג מאוחד, רדוור אלטאון. רדוור מתכננת להשקיע בשירות ובתמיכה ללקוחות אלטאון הקיימים ברחבי העולם. בנוסף, רדוור מתכוונת להציע ללקוחות החטיבה תוכנית תמיכה לחמש שנים, וכן להוסיף ולמכור את המוצרים ולהשקיע בפיתוחם. רדוור גם תקח חלק מעובדי החטיבה כדי לסייע באינטגרציה לתוך רדוור.

נורטל, שהכריזה על פשיטת רגל לפני מספר חודשים כתוצאה מהפסדים של מיליארדי דולרים, הגישה את ההסכם לרכישת החטיבה לבית המשפט האמריקאי בדלוור לאישורו, יחד עם פנייה המאפשרת לחברות אחרות להציע סכום כסף גבוה יותר תמורת עסקים אלו, כפי שמתחייב בחוק האמריקאי במקרים כאלו. פנייה דומה נעשתה גם באונטריו, כמתחייב.

רדוור, סיימה את הרבעון הרביעי של 2008 עם גידול קל בהכנסות, אך בשורה התחתונה דיווחה החברה על הפסד נקי בהיקף של 7.1 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל. הכנסות החברה הסתכמו ב-23.5 מיליון דולר - שיפור של 2% בהשוואה לרבעון המקביל. בניכוי הוצאות חד פעמיות והוצאות בגין תגמולי אופציות רשמה החברה הפסד נקי של 400 אלף דולר או 2 סנטים למניה לעומת הפסד נקי של 100 אלף דולר ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully