וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליזה אולמרט: "לאורך כל הקדנציה התרחש מסע ציד סדרתי ויד קלה על ההדק בכל הקשור לפתיחת חקירות"

TheMarker

20.2.2009 / 12:50

רעיית רה"מ ל"ידיעות אחרונות": לא שאלתי על המחלקה הראשונה, כמו שלא שאלתי מי קנה את הריהוט לבית רה"מ



"אהוד חי במובנים רבים בסגנון אחר משלי, וזה מקובל עליי: הוא זה הוא, ואני זאת אני. אלא שהחיים כאן ביחד בתוך הבית עשו אותנו לזוג שמתייצב יחד אל מול האומה", כך אומרת עליזה אולמרט, רעיית ראש הממשלה, בראיון למוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". "לא שאלתי על המחלקה הראשונה, כמו שלא שאלתי את עצמי מי קנה את הריהוט לבית ראש הממשלה שאנחנו דיירים זמניים בו ושאגב לא דרשנו להוסיף ולו פרט אחד", היא מציינת בראיון.



על חקירות המשטרה בפרשות השונות בהן מעורב ראש הממשלה אמרה עליזה אולמרט בראיון: ""לאורך כל הקדנציה התרחש מסע ציד סדרתי. יד קלה על ההדק בכל הקשור לפתיחת חקירות המלוות מראשיתן בכותרות ראשיות בעיתונים. התחושה היתה שיורים בך בתוך נגמ"ש. זה היה כואב, שובר לב, הזוי. זה טילטל את כולנו", סיפרה.



"חוקרים חוצים אוקיינוסים לאוסטרליה ולארה"ב, שוטרים פושטים על משרד האוצר ומצטלמים כשהם נושאים את תיקי החקירה, תיאוריות קונספירציה מופצות חדשות לבקרים ובתוך כל זה - לך תוכיח שאין לך אחות", אמרה אולמרט.



אולמרט סיפרה ש"הפרשיות בילבלו לי את תחושת המציאות. לדוגמה, הבית בכרמיה שכבר נחקר שנתיים ושבודקים בו שלוש עובדות: א. מה היה מחיר הדירה בזמן שקנינו אותה. ב. האם קיבלנו איזו טובת הנאה. ג. האם היו לנו מגעים עם העירייה לזירוז רישניו הבנייה? בפרשה הזאת אני מאד בקיאה. הייתי הרוח החיה בעסקה ואני מכירה אותה מקרוב. קניתי את הבית במחיר שהציעו לי אותו. העובדה ששילמתי עליו מראש גרמה להנחה במחיר. זה כל הסיפור"



בהתייחסה למערכת הפוליטית אמרה: "הייתי עדה למצבים של אובדן כללים והתבהמות בכל רמות החיים. הייתי גם עדה למצבים שהדברים התנהלו על פי מוטיבציות פוליטיות ונרקסיסטיות, שטובת הציבור מהן והלאה. התוצאה היתה שאי אפשר לנהל מדינה". בתשובה לשאלת כתבת 7 ימים ענתה אולמרט: "אני לא רוצה לדבר על אנשים בתוך המערכת, רק אגיד שהיו הרבה אכזבות".



להערכתה, בסיום הקדנציה יפנה אולמרט לעסקים: "אם זה תלוי בי - לא הייתי חוזרת (לפוליטיקה). אבל אלו החלטות שאהוד יצטרך לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully