וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקי המניות של אלדין אישרו את מכירתה לקרן וקטור האמריקאית ב-160 מיליון דולר

ניר צליק

20.2.2009 / 14:26

העסקה צפויה להיסגר במארס 2009 וכפופה לאישור רשות ההגבלים העסקיים בישראל ובגרמניה


עושה עוד צעד גדול בדרך למכירתה לקרן וקטור האמריקאית. מחזיקי המניות של אלדין אישרו באסיפת בעלי המניות שהתקיימה היום את העסקה למכירת החברה לקרן תמורת 160 מיליון דולר. כל מחזיק במניית אלדין יקבל 11.5 דולר בתוספת סכום כסף אשר ישולם במידה וקופת המזומנים של החברה תכיל נכון למועד סגירת העסקה יותר מ-12 מיליון דולר.

סגירת העסקה הסופית צפויה במארס 2009, וכפופה לאישור רשות ההגבלים העסקיים בישראל ובגרמניה, וכן בכך שקופת המזומנים של אלדין תכיל לפחות 7 מיליון דולר במועד הסגירה והון תפעולי של 13.5 מיליון דולר. מניות אלדין יימחקו מהמסחר בנאסד"ק ובתל אביב.

ההכרזה על העסקה למכירת אלדין הגיעה לפני כחודש, שבוע אחרי שפורסם כי המגיעים בין וקטור לאלדין נמצאים לקראת סיומם. המשא ומתן בין שתי החברות ידע עליות ומורדות רבים, כאשר בשלב מסויים הציעה הקרן האמריקאית לחברה כ-14.5 דולר למניה – 202 מיליון דולר.

קרן וקטור היא קרן אמריקאית שמשקיעה בחברות טכנולוגיה פרטיות שנמצאות בבעלות המייסדים ובחברות ציבוריות. הקרן עוסקת בהשקעה בחברות שלדעתה נסחרות במחיר שוק נמוך מהשווי האמיתי שלהן, וכן בהפיכת חברות ציבוריות לפרטיות. הקרן ממוקמת בסן פרנסיסקו ומנהלת מעל ל-2 מיליארד דולר.

אלדין סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות בגובה 31.7 מיליון דולר - גידול של 22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, רשמה אלדין הפסד נקי של 300 אלף דולר או 2 סנט למניה בהשוואה לרווח נקי של 4.3 מיליון דולר או 30 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2007.

בניכוי הוצאות בסך 700 אלף דולר בגין תגמול מבוסס מניות להנהלה ולעובדים, התאמה הקשורה בהכנסות נדחות בגובה 400 אלף דולר, הפחתת נכסים בלתי מוחשיים בגובה 600 אלף דולר והוצאה של 1.9 מיליון דולר בגין עלויות משפטיות הקשורות להצעת הרכש, הסתכם הרווח הנקי ב-2.9 מיליון דולר, או 20 סנט למניה. זאת בהשוואה לרווח נקי של 4.5 מיליון דולר או 31 סנט למניה ברבעון המקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully