וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: קיצוצי המסים של תוכנית התמריצים יורגשו כבר באפריל

סוכנויות הידיעות

21.2.2009 / 16:20

בנאומו השבועי לאומה האמריקאית אמר אובמה כי בתוך ששה שבועות משפחה ממוצעת בארה"ב תקבל 65 דולר יותר מדי חודש



הקונגרס אומנם התמהמה באישורה של חבילת התמריצים הכלכליים של נשיא ארה"ב, ברק אובמה, אך הנשיא החדש לא מבזבז זמן. כבר היום הודיע אובמה כי קיצוצי המסים הכלולים בתוכנית התמריצים יורגשו על ידי הציבור האמריקאי כבר בתחילת אפריל.



"מעולם, בהיסטוריה של ארה"ב, לא נכנסו קיצוצי מסים לתוקף כל כך מהר או השפיעו על כל כך הרבה אמריקאים", אמר אובמה במסגרת נאום הרדיו והאינטרנט השבועי שלו לאומה האמריקאי. אובמה הוסיף כי משרד האוצר החל להנחות את המעסיקים להפחית את המסים הנגבים ממשכורות העובדים בהתאם לתוכנית, והוסיף כי בתוך ששה שבועות משפחה ממוצעת תקבל לפחות 65 דולר יותר בכל חודש.



אובמה הוסיף כי קיצוצי המסים של ממשלתו ישפיעו על 95% מהמשפחות העובדות בארה"ב. כל אזרח אמריקאי צפוי לקבל 400 דולר במסגרת קיצוצי המסים, כאשר זוגות יקבלו 800 דולר. רוב העובדים כבר יוכלו לראות באפריל עלייה של 13 דולר בשכרם. לפי התוכנית, גם עובדים שאינם מרוויחים מספיק כדי לשלם מס הכנסה יהיו זכאים להחזרי מסים.



חבילת התמריצים של הנשיא אובמה, עליה חתם ביום שלישי, נועדה לעודד את הצמיחה בארה"ב ולהציל או ליצור 3.5 מיליון משרות חדשות. התוכנית כוללת את ההשקעה הגדולה ביותר בתשתיות בארה"ב מאז שנות ה-50 בנוסף השקעות בחינוך, אנרגיה ובריאות, וכוללת גם סיוע מוגדל למובטלים, קיצוצי מסים וסיוע בביטוח בריאות.



בנאומו השבועי לאומה, הודה אובמה לקונגרס, למושלים, לראשי הערים ולאזרחים שתמכו בתוכנית התמריצים, אך ציין כי "מדובר רק בצעד ראשון בדרך להתאוששות כלכלית, ואיננו יכולים שלא להשלים את המסע הזה".



אובמה הוסיף כי על ארה"ב לבלום את העלייה במספר עיקולי הבתים, לתקן את המערכת הפיננסית, לחדש את זרימת האשראי ולעצב מחדש את הרגולציה על המגזר הפיננסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully