וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין לרני רהב 25 דולר למ"ר

הילה רז

21.2.2009 / 23:08

רהב נתבע על ידי מתווך שטען כי לא שילם לו דמי תיווך על עסקה שבה שכר משרד במגדל המוזיאון. רהב בעדות נרגשת בבהימ"ש: "כשאין לי אני לא קונה"

"נראה לך שיש לי לשלם 25 דולר למ"ר? למי יש הסכומים האלה? אין לי הכסף הזה" - כך הטיח איש יחסי הציבור רני רהב בעדותו בבית המשפט השלום בתל אביב בפני עו"ד יצחק קירה, שחקר אותו מעל דוכן העדים.

רהב העיד במסגרת תביעה בסך 185 אלף שקל, שהגיש נגדו המתווך קובי אזולאי, בטענה שרהב לא שילם לו דמי תיווך שמגיעים לו, בעבור חלקו בעסקה שבה שכר רהב כ-1,000 מ"ר בקומה 25 - הגבוהה והיוקרתית ביותר - במגדל המוזיאון בתל אביב.

בעדותו ביום חמישי טען רהב, כי כשחתם על ההסכם עם אזולאי, לא חשב לשכור משרדים במגדל המוזיאון. "ידעתי שאין לי כסף לשלם זאת. אני לא מתחייב על מה שאין לי. כשאין לי, אני לא קונה. תראה מה קורה עכשיו כשלאנשים אין כסף", אמר רהב הנרגש בקול רם מאוד.


לחצן מצוקה בביהמ"ש


השופט צבי כספי ביקש מרהב להנמיך את קולו, אך לאחר זמן קצר שב רהב לטונים גבוהים. "מר רהב, אתה יודע מה יקרה אם תתעלף?". רהב השיב: "זה יפתח את מהדורת החדשות הבאה ברדיו". ואולם בתגובה הבהיר השופט לרהב היכן הוא נמצא, ואמר: "אני אצטרך ללחוץ על לחצן המצוקה ולהזעיק את משמר בתי המשפט כדי שיסייעו לך".

בתביעתו טוען אזולאי כי ב-2005 התקשר עם רהב בהסכם להזמנת שירותי תיווך למציאת נכס למשרדיו. אזולאי ערך לרהב סיור במגדל המוזיאון, ולאחר כחודש וחצי ביקש ממנו רהב להקפיא את פעילותו.

אזולאי מציין כי נודע לו שרהב חתם על הסכם שכירות עם מגדל המוזיאון, הכולל דמי שכירות חודשיים בסך 22 דולר למ"ר, דמי ניהול בסך 3.75 דולרים למ"ר ו-22 חניות בשווי 175 דולר כל אחת - ובסך הכל כ-30 אלף דולר בחודש. אזולאי קובל כי רהב לא שילם לו את דמי התיווך המגיעים לו. זאת לעומת בעלי מגדל המוזיאון, חברת הביטוח מגדל, שהיו צד נוסף בהסכם, ושילמו לאזולאי את שכר טרחתו כנדרש.

לטענת רהב, המיוצג על ידי עו"ד אשרת חנוך, תקופת הבלעדיות שעליה חתם בהסכם עם אזולאי תמה, ורק לאחר חצי שנה החל במגעים עם מגדל המוזיאון להסכם שכירות.

לגרסת רהב, בפגישות שערך עם יו"ר מועצת המנהלים של מגדל שירותי הון, דן ללוז, בנוגע לשכירת שירותיו על ידי מגדל, התרשם ללוז מאוסף האמנות הגדול שבמשרדיו של רהב, וסיפר לו שמגדל היא בעלת מגדל המוזיאון. ללוז טעןף כי מגדל תפיק תועלת מכך שחברת רן רהב תעביר את משרדיה למגדל, על אוסף האמנות שלה. לדברי רהב, לאחר מכן פנה אליו סמנכ"ל הבינוי במגדל והציע לו לשכור את המשרדים בתנאים טובים במיוחד.

רני רהב מסר בתגובה, כי אינו נוהג להגיב על עניינים משפטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully