וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מו"לית אמריקאית פושטת את הרגל: ג'ורנל רג'יסטר ביקשה הגנת בית המשפט מפני נושיה

סוכנויות הידיעות

22.2.2009 / 10:24

הכנסות ג'ורנל רג'יסטר ירדו ב-10% בין ינואר ונובמבר 2008; לחברה חובות בשווי 596 מיליון דולר



המו"לית ג'ורנל רג'יסטר האמריקאית פשטה את הרגל ביום שבת, כשביקשה מבית המשפט הגנה מפני נושיה (צ'פטר 11). זוהי חברת העיתונים האחרונה עד כה לפשוט את הרגל בארה"ב, לאחר שכרעה תחת נטל חובותיה וההידרדרות בהכנסות ממכירת שטחי פרסום.



החברה מוציאה לאור 20 עיתונים יומיים, ביניהם "ניו הייבן רג'יסטר" ו"טרנטוניאן". ג'ורנל רג'יסטר הצטרפה בזאת למו"ליות מיניאפוליס סטאר טריביון וטריביון - המו"לית של "שיקאגו טריביון" ו"לוס אנג'לס טיימס", אשר פשטו את הרגל. פשיטת הרגל של ג'ורנל רג'יסטר הפנתה את הזרקורים לתעשיית העיתונים אשר מתמודדת עם בריחת המפרסמים ממהדורות הדפוס, לאחר שיותר ויותר אנשים מעדיפים לקרוא את החדשות בחינם באינטרנט.



ג'ורנל רג'יסטר, אשר היתה במשך שנים אחת מהמו"ליות הציבוריות הקטנות בארה"ב, הגיעה להסכמים עם נושיה העיקריים הנוגעים לארגון מחדש בחברה.



ג'ורנל רג'יסטר דיווחה כי הירידה בהכנסות הפרסום נבעה מהידרדרות שוק הדיור האמריקאי, הירידה במכירות המכוניות, ההאטה בשוק הקמעוני, והידרדרות שוק התעשייה אשר הביא לעליית שיעור האבטלה. כל הסיבות הללו גרמו לירידה משמעותית במודעות הדרושים וההודעות המקומיות למכירות מוצרים, כמו מכוניות ודירות. סיבה נוספת לירידה בהכנסות מפרסום היא המעבר למדיה האלקטרונית.



הכנסות ג'ורנל רג'יסטר ירדו ב-2% ב-2006, ב-8.5% ב-207 וב-10% בין ינואר ונובמבר 2008. לחברה חובות בשווי 692 מיליון דולר, נכסים בשווי 596 מיליון דולר. לג'ורנל רג'יסטר 3,465 עובדים ו-169 עיתונים שאינם יומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully