וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הייסנס בוחנת השקעות בחברות טכנולוגיה ישראליות

TheMarker

22.2.2009 / 10:47

30 חברות טכנולוגיה ישראליות יציגו את פיתוחיהן לראשי החברה העולמית שהגיעו לארץ לביקור



ראשי חברת הייסנס העולמית הגיעו היום לביקור בארץ במטרה לאתר השקעות בטכנולוגיות וחברות ישראליות. הבכירים שהגיעו הם דר' לין, מנכ"ל הייסנס אינטרנשיונל, צ'רלי וואנג, מנכ"ל פיתוח עסקי, וןלין יאנג, מנכ"ל חברת הפיתוח של חטיבת הסלולר וגיאגין זהן, מנכ"ל חברת הפיתוח של מסכי הטלוויזיה.



מחברת אקזיט טלקום, המייצגת את הייסנס, נמסר כי בחודשים האחרונים היא מיפתה חברות ישראליות שפיתחו טכנולוגיות שונות בתחומי הטלוויזיות, סלולר ורפואה, תוך התמקדות בתחום הדיאגנוסטיקה. החברות שנמצאו מתאימות יציגו בפני נציגי הייסנס את הפתרונות לבחינת שיתוף פעולה עתידי.



תהליך המיון נעשה על ידי עפר קדר, מנכ"ל אקזיט טלקום. מתוך כ-100 חברות, יציגו בפני הייסנס כ-30 חברות ישראליות. בתחום הסלולר יציגו פתרונות כגון צ'יפים מתקדמים למכשירי סלולר בדור 3 ו-4, מובייל טי .וי וג'י .פי.אס. בתחום הדור הבא של הטלוויזיה יוצגו פתרונות שיתבססו על טכנולוגיות O.L.E.D ולייזר לצד פתרונות WIRELESS HDMI ותוכן. בתחום המדיקל יוצגו, בין היתר, MRI נייד ומערכות טיפול והדמיה למחלות הסרטן והלב. בשלב הבא, צפויה הייסנס להרחיב פעילותה באמצעות שיתופי פעולה עם חברות היי-טק ישראליות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully