וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל קרן פרמירה נתן לקולגות שלו המבורגרים לאחר שהתלוננו על המזון במסעדת יוקרה

סוכנויות הידיעות

22.2.2009 / 11:02

"אינכם מעריכים את המזל שנפל בחלקכם" אמר דיימון בופיני לשותפיו לאחר שהתלוננו על המזון במסעדת מישלן



דיימון בופיני, העומד בראש חברת ההשקעות הפרטית הגדולה באירופה פרמירה, אמר לשותפיו בחברה להכיר תודה ואילץ אותם לאכול המבורגרים, לאחר שהם התלוננו על איכות האוכל במלון חמישה כוכבים הנושא כוכב מישלן.



בופיני, יועץ עסקי בכיר לראש ממשלת בריטניה גורדון בראון, החליט ללמד את הקולגות שלו שיעור בצניעות לאחר ששמע כי הם התלוננו על איכות המזון במסעדה במלון פניהיל פארק בסורי שבדרום מזרח אנגליה.



לאחר ששמע על דבר התלונות, ביקש בופיני מהטבח של המלון להכין המבורגרים לעובדיו לארוחה הקרובה. כאשר התכנסו כל הקולגות, אמר בופיני כי "אינם מעריכים את המזל הטוב שנפל בחלקם". אלפים בתעשיית הפיננסים איבדו את עבודתם השנה, והשורדים בענף ספגו הורדת משכורות ובונוסים.



כמו חברות רבות באירופה, פרמירה – חברת ההשקעות הפרטית הגדולה באירופה – נפגעה מהמשבר הפיננסי הנוכחי, ואחד המשקיעים הגדולים בחברה לאחרונה משך את כספו. בסוף 2008 הציעה החברה להחזיר למשקיעים 1.5 מיליארד ליש"ט מהון שלא הושקע. היתה זו הפעם הראשונה שבה חברת השקעה פרטית בסדר גודל שכזה שברה את התחייבויות המחמירות הקושרות את המשקיעים לקרן למשך 10 שנים לפחות.



היקף נכסי הקרן של פרמירה הבריטית עמד בסוף 2008 על 11 מיליארד ליש"ט. כשגייסה פרמירה את הקרן ב-2006, היא שברה שיא בהשקעה פרטית באירופה. לקרן יש בין השאר החזקות בקמעונית הביגוד ניו לוק, בקבוצת האופנה האיטלקית ולנטינו ובחברת המזון הקפוא בירדס איי איגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully