וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גזית גלוב גייסה 400 מיליון שקל באיגרות חוב

שמואל שוסטר

22.2.2009 / 12:46

איגרות החוב עם מח"מ של 7.6 שנים נושאות ריבית שנתית של 7%


למרות עצירת ההנפקות והמשבר בשוק ההון, הצליחה , שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, לגייס 400 מיליון שקל (כ-96 מיליון דולר) באיגרות חוב הנושאות ריבית של 7% לשנה ומח"מ (משך חיים ממוצע) של 7.6 שנים, כך על פי דיווח של סוכנות הידיעות רויטרס. בנוסף דווח כי החברה גייסה עוד 200 מיליון שקל באופציות לרכישת איגרות חוב נוספות.

גזית גלוב עוסקת ברכישה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב בצפון אמריקה, ברזיל, אירופה וישראל. במסגרת פעילותה של הקבוצה בתחום הנדל"ן המניב, החברה מתמקדת בעיקר בענף המרכזים המסחריים מעוגני הסופרמרקטים. כמו כן, פועלת החברה בענף הדיור המוגן בארה"ב.

החברה טרם פירסמה את תוצאותיה לרבעון הרביעי של 2008 אולם את הרבעון השלישי של השנה סיימה עם גידול של 12.5% בהכנסותיה לעומת הרבעון המקביל לרמה של כמיליארד שקל. החברה ספגה ברבעון האחרון ירידת ערך נדל"ן בהיקף של 996 מיליון שקל. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם ב-287 מיליון שקל וההפסד המיוחס לבעלי המניות היה 461 מיליון שקל.

במהלך הרבעון השלישי נחתך שווי הנדל"ן של החברה ב-996 מיליון שקל, כאשר במהלך 9 החודשים הראשונים של השנה נחתך שווי הנדל"ן של גזית גלוב ב-1.7 מיליארד שקל. זאת לעומת עלייה של 175 מיליון שקל ו-1.7 מיליון שקל בהתאמה בתקופות המקבילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully