וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגת מורידה מהמדפים סוכר בצנצנות פלסטיק

רינה רוזנברג

22.2.2009 / 13:10

הסיבה: ריח רע. מדובר בסידרת ייצור שהתאריכים האחרונים לשימוש המודפסים על האריזה הם 30-26 ביולי 2010

סוגת מודיעה על הורדה מהמדפים של מוצרי סוכר לבן 1 ק"ג, המשווקים בצנצנות פלסטיק, לאחר שהתגלה ריח לוואי במספר אריזות מוצר זה. מדובר בסוכר לבן ברקוד 7290003643387 מסדרת ייצור שהתאריכים האחרונים לשימוש של המוצר המודפסים על האריזה הם 30-26 ליולי 2010.

חברת סוגת מבקשת מכל צרכן שברשותו אריזת מוצר מתאריכים אלה שלא להשתמש במוצר ולפנות למוקד צרכנים בטלפון 1-800-20-70-30 על מנת להחזירו ולקבל מוצר אחר תמורתו.

התקלה במוצרים אלו התגלתה באמצעות סיטונאי עימו עובדת חברת סוגת, שהסב את תשומת ליבה לריח לא אופייני הנובע ממוצריה בקו זה. לאחר בדיקות ובתיאום משרד הבריאות החליטה החברה להוריד את המוצרים האמורים מהמדפים כבר ביום חמישי האחרון ובמקביל הפיצה את הידיעה באמצעות אמצעי התקשורת. חברת סוגת מוסרת כי כל המוצרים מקו הייצור הבעייתי כבר נאספו מהמדפים וכרגע הנמצא בנקודות המכירה ראוי לשימוש. לטענת החברה, בבדיקות המקיפות - אותן ערכה באמצעות מעבדה הפועלת בתיאום משרד הבריאות - לא התגלה מקור הריח וגם לא נמצאו כל ממצאים אשר מהווים סכנה לבריאות. לכן גם צרכנים שכבר השתמשו בסוכר בצנצנות הפלסטיק האמורות, אינם נמצאים בסכנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סוגת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully